Opelu dodijeljeno priznanje Trusted Brand

OVE se godine po prvi put u Hrvatskoj provela anketa Trusted Brand koju od 2001. diljem Europe provodi magazin Readers Digest.

Prema odluci hrvatskih čitatelja, u kategoriji automobili pobjednik je Opel. Magazin Readers Digest svoju anketu redovito provodi u 15 europskih zemalja i dodjeljuje iznimno cijenjenu nagradu European Trusted Brand u okviru istraživanja koje se primarno bavi stavovima i mišljenjem kupaca.

Ključna namjena istraživanja je otkriti kojim brendovima europski potrošači najviše vjeruju i kako ih ocjenjuju prema pojedinačnim kategorijama proizvoda i usluga. Pri ocjenjivanju brenda, ustanovljeno je da su ispitanicima najvažnija dva kriterija: kvaliteta proizvoda i osobno iskustvo potrošača. Automobili su medu najbrojnijim brendovima. Navedena su čak 32 konkurenta.

Neovisno istraživanje je provela agencija Mediana Fides iz Zagreba, a akciju podupire i Hrvatska gospodarska komora. Više informacija možete potražiti na web stranicama: www.rdglobaladvertising.com i www.rdtrustedbrands.com

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara