Po uzoru na BMW i Mercedes: Porsche ima aduta, a zove se Cayenne Coupe

Po uzoru na BMW i Mercedes: Porsche ima aduta, a zove se Cayenne Coupe
Foto: Porsche

NEŠTO više od 16 godina je prošlo otkako je Porsche iznenadio automobilski svijet Cayenneom, koji je sada dobio izdanje u kojem će lakše nositi ime proizvođača vjerojatno najpopularnijeg sportskog automobila u povijesti.

Porsche predstavlja Cayenne Coupe, dinamičnu izvedbu modela koji pokazuje kako je Cayenne trebao izgledati u startu. Sportski izgled i crossover koncept su dobitna rješenja u tržišnom smislu, a to rivali već jako dobro znaju. Tu prvenstveno mislimo na BMW X6, ali i sve one modele koji na tržištu kotiraju bolje od svojih klasičnih izvedbi.

A što Cayenne Coupe jest najbolje je na premijeri u Stuttgartu objasnio sam Oliver Blume, predsjednik izvršnog odbora tvrtke Porsche AG rekavši: "Coupe obuhvaća sve tehničke novitete trenutnog Cayennea, ali se dinamičnijim dizajnom i novim tehničkim detaljima postavlja s još progresivnijim, dodatno sportskim i emocionalnijim nastupom."

Coupe izvedba tako uz novi strmo padajući stražnji kraj donosi i adaptivni stražnji spojler, dok su iznutra straga ugrađena dva individualna sjedala. Serijska ugradnja podrazumijeva i panoramski krov s fiksnim staklenim dijelom površine nepunog kvadrata (0,92 m2), dok će se opcijski nuditi karbonski krov. U tom slučaju računajte i na GT design naplatke promjera 22 inča, obilje alkantare i karbona u kabini.

 

Pogled na tehničke podatke otkriva i neke konkretne vrijednosti poput one da je automobil u predjelu ramena širi 18 mm, a pridodamo li tomu redukciju visine krova za 20 mm jasno je kako Coupe izvedba na cesti izgleda dinamičnije, da ne kažemo opakije.

A prije tehnikalija recimo kako će putnici straga sjediti 30 mm bliže podlozi no u običnom Cayenneu, ali i kako će vlasnik na raspolaganju imati startnih 625 litara prtljažnika, te nešto manje u jačoj izvedbi.

Kupci će moći birati između dva motora. Dizelaša, dakako, više nema, ali su turbine tu. Slabija opcija je 3.0 šest-cilindraš s 250 kW (340 KS) i 450 Nm. 100 km/h ima za 6 sekundi, a maksimalac je 243 km/h. Snažnija opcija je V8 turbak s 550 KS i 770 Nm, a tada Porsche grabi do 100 km/h u 3,9 sekundi uz 286 km/h maksimalne brzine.

A ako se pitate koliko košta ovo čudo, stvar je sljedeća. U salone stiže u svibnju, a u Njemačkoj cijene kreću od 83.711 eura, odnosno od 146.662 eura za Cayenne Turbo Coupe.

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
;
Učitavanje komentara