Potez godine: Alfa Romeo došla na najveće okupljanje fanova BMW-a

Potez godine: Alfa Romeo došla na najveće okupljanje fanova BMW-a
Screenshot: YouTube, Alfa Romeo

ALFA Romeo se već godinama bori da se približi njemačkoj premium trojki, kako u Europi, tako i preko bare.

Još je dolaskom modela 156 i 166 postalo jasno da je Alfa blizu i da ima aute koji ne samo da dobro izgledaju već i pružaju užitak za upravljačem. A o emocijama koje se bude, Germani ne mogu ni sanjati. Giulia je izgleda bila prijelomni trenutak jer Alfa ima sve da joj stane uz bok, a u mnogočemu bude i bolja. Stigao je i Stelvio koji je trebao popraviti prodajnu bilancu, no pravi uspjeh je izostao.


 

Alfa Romeo više ne preže pred konkurencijom i nastupa s punim povjerenjem u svoje proizvode. Naime, toliko je samouvjerena da je svojim automobilom odlučila doći u osinje gnijezdo, među obožavatelje i vlasnike BMW-a. Da, Alfa se usudila ono na što bi malo koji brend bio spreman – dovela je Giuliju i Stelvio na Bimmerfest i dala ih na testiranje svima zainteresiranima.

Istina, u naslovu videa piše da se radi o sponzoriranom videu, ali svejedno ćemo čestitati Alfi što se uopće pojavila na najvećem okupljanju BMW-ovih vlasnika na svijetu. Inicijativa je to koja će definitivno naići na odobravanje alfista, ionako snažno emocionalno vezanih uz svoju marku. Ovo je oblik marketinga koji traži snažan angažman, ali i preuzimanje rizika. Nema sumnje, za ovo treba imati velika muda.

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara