Poznata cijena električnog Volta
CHEVROLET je konačno objavio kako će svog eko aduta Volta na tržištu SAD-a nuditi po cijeni od 41.000 USD bez porezne olakšice, što je osjetno više od najljućeg konkurenta, Nissana Leaf.
Objavom cijena otvorena je i lista narudžbi, a model će se u prvoj fazi nuditi u šest saveznih država (Kalifornija, New York, Michigan, Connecticut, Texas, New Yersey) i glavnom gradu SAD-a Washingtonu. Potom stiže i u ostatak zemlje, a tijekom 2011. Volt kreće u globalni nastup, na tržište Europe i Kine.
U SAD-u će Volt biti dostupan po cijeni od 41.000 USD, no sa uključenim poreznim olakšicama konačna cijena pada na 33.500 USD. Osim toga, Volt će se nuditi i kroz program 36-mjesečno leasing s s mjesečnom ratom već od 350 dolara.
Ponovimo, Volt ima ukupni doseg od 500 km, gdje prvih 60 km ne emitira štetne ni druge plinove jer ga pokreće električna energija pohranjena u litij-ionskoj bateriji kapaciteta 16kWh. Kada se ona isprazni, uključuje se benzinski motor pogoni generator i produljuje doseg za daljnjih 450 km. Standardna oprema uključuje kabel za napajanje iz 120-voltne utičnice, a prvih 4.400 kupaca Volta dobit će mogućnost besplatne nadogradnje na 240-voltnu stanicu za punjenje, uključujući instalaciju u dom kupca.
Kad su pak u pitanju jamstva, Chevrolet daje na bateriju jamstvo od osam godina ili 160.000 km. Nadalje, Chevrolet će pružati korisničku podršku preko servisa Volt Savjetnik koji će biti dostupan 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu preko telefona ili Interneta. Recimo i kako serijska oprema uključuje StabiliTrak kontrolu stabilnosti, Bose audio-sustav, navigaciju i pet-godišnje korištenje OnStarove usluge Directions and Connections.
Ako se na trenutak vratimo na Nissan Leaf situacija je slijedeća. Cijena automobila je 33.780 USD bez uključenih olakšica (25.280 USD), dok je cijena leasinga kao i u slučaju Volta na razini od 3650 USD mjesečno.
Pogonski sustav karakterizira elektromotor snage 80 kW/109 KS i 280 Nm okretnog momenta. Energiju dobavlja iz Li-Ion baterija, a za punjenje je potrebno 8 sati priključenjem na kućnu mrežu. Dakle, za razliku od Volta nije opremljen benzinskim motorom. Autonomija stoga iznosi 160 km, ali isključivo na električni pogon. S druge strane, Leaf prevozi pet putnika, a Volt jednog manje.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati