Prelijepi Peugeot 508 u karavanskom izdanju stigao na hrvatsko tržište

Prelijepi Peugeot 508 u karavanskom izdanju stigao na hrvatsko tržište
Foto: Peugeot

NOVI Peugeot 508 je nesumnjivo jedan od najljepših noviteta u posljednjih nekoliko sezona. Jednako radikalna je i karavanska izvedba, koja je upravo stigla u Hrvatsku.

Nadahnut estetski vrlo privlačnim shooting brake automobilima, karavanski 508 zadržava sportsku eleganciju izvornika, ali sada uz osjetno više praktičnosti. Zanimljivo, jer u D segmentu klasika još uvijek odlično prolazi, a SUV-ovi još nisu uspjeli ugroziti ni karavansku nišu. Stoga karavani u ovom segmentu drže značajan udio od 33%.

 

I karavanski 508 zadržava nisku liniju krova (1,42 m), što je gotovo 6 cm manje od prethodnika. Istovremeno, SW je 3 cm dulji od limuzine, ali i 5 cm kraći od prethodnika. Sve rečeno potvrđuje kako se radi o modelu kojem je dizajn itekako bitna karta. Uostalom, ovo je jedini karavan u ponudi s vratima bez okvira, a od limuzine se razlikuje jedino straga, gdje opet ima atraktivnih detalja poput 3D LED svjetala.

I sad ono bitno. Prag prtljažnika presvučen je nehrđajućim čelikom, 6 je cm niži nego kod limuzine te 2,4 cm širi. Stoga omogućava laki pristup tovarnom prostoru od 530 litara (sa zatvorenim pokrovom).

Automobil je opremljen stražnjom klupom djeljivom u omjeru 2/3:1/3 s funkcijom Magic Flat putem koje se preklapanje bočnih sjedala trenutačno odvija s pomoću dva gumba smještena s obje strane prtljažnika. Time se stvara potpuno ravna podnica koja oslobađa 1780 litara utovarnog prostora.

Interijer je identičan limuzini, s dominantnim i-Cockpit digitalnim uređenjem. Spomenimo kako putnici na stražnjim sjedalima mogu uživati u dodatnoj udobnosti koju im jamči naslon koji se može nagnuti do 27 stupnjeva. U usporedbi s limuzinom dostupna su dodatna 4 cm prostora za glavu, a putnici mogu uživati i u panoramskom staklenom krovu.

U ponudi su dvije benzinske izvedbe temeljene na 1.6 PureTech  motoru, sa 180 (i 250 Nm) i 225 KS (i 300 Nm). Tu su i četiri dizelske izvedbe temeljene na BlueHDi motorima zapremine 1.5 (130 KS i 300 Nm, ručni i EAT8) i 2.0 litre (160 i 180 KS, 400 Nm). Početkom 2020. ponudi će se pridružiti i benzinski Plug-in hibrid s električnim dosegom od 50 km.

Prodaja je započela, a cijena za benzince starta od 282.654 kn za izvedbu od 180 KS, aut. mjenjačem i GT razinom opreme. Dizelaši kreću od 217.180 kn za osnovni dizelaš i Active razinu opreme.

 

Cjenik Novi 508SW_v3.0 (002) by Index.hr on Scribd

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara