Preokret na tržištu: Volkswagen više nije najprodavanija marka auta u Hrvatskoj

NA POSTOLJE se vratio svojedobno najprodavaniji brend u zemlji.
Pogađate, u pitanju je Renault, koji se opet vratio na sam vrh. Marka koja je u Hrvatskoj izumila prodajnu akciju "staro za novo" sada se vraća na vrh zahvaljujući prodajnom uspjehu dva modela, Clija i Captura.
Tijekom prošlog mjeseca Renault je prodao 716 automobila, a od toga 268 primjeraka modela Clio, 237 Captura te 115 Meganea. Na drugom mjestu je Škoda sa 650, a na treće mjesto pao je Volkswagen sa 649 prodanih primjeraka. U društvu pet najprodavanijih su još Kia s 491 te Opel s 448 prodanih primjeraka.
Drastičan skok prodaje zabilježio je Ford. Prošli mjesec prodana su čak 374 primjerka, dok je mjesec prije put do kupca našlo tek 68 Fordova.
Prije nego što se dotaknemo ostalih posebnosti, recimo kako je prošlog mjeseca u Hrvatskoj prodano 6240 novih automobila, čime je zadržan visok ritam iz ožujka. Najprodavaniji model bila je Škoda Octavia s 316 prodanih primjeraka, podaci su Promocije Plus.
Luksuz odlično prolazi
Premium brendovi i dalje odlično kotiraju u Hrvatskoj. Audi je osma najprodavanija marka s 365 prodanih primjeraka, odnosno čak 975 ove godine. Blizu su Mercedes i BMW sa 127 odnosno 125 prodanih primjeraka ovog mjeseca.
Rekordne rezultate ostvarili su Mini s 44 prodana primjerka te Porsche, koji je samo u travnju prodao 46 automobila. Prevedeno, svakog dana Hrvati su kupili bar dva nova Porschea. Spomenimo i jedan novoregistrirani Ferrari.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati