Proteklog vikenda održan 402 Street Race XXL
POSLJEDNJE dvije utrke, koje su se održale 4. i 5. rujna na aerodromu Grobnik privele su kraju sezonu "najnabrijanijeg" natjecanja automobila u zemlji.
Preko stotinjak natjecatelja prvog i drugog dana utrkivanja priredilo je pravi show za preko 17,000 posjetitelja, koji su stigli iz cijele Hrvatske i okolnih zemalja.
Dvije popratne manifestacije 402 Street Race karavane ponovno su u dva natjecateljska dana uspjele zaintrigirati i privući poglede mnogobrojne publike - db Drag Racing (natjecanje u glasnoći ozvučenja automobila, mjereno u decibelima) u subotu te 402 Street Style (natjecanje u uređivanju interijera i eksterijera automobila) i 402 Street Sound (odabir najbučnijeg automobila s obzirom na buku motora i ispušnog sustava) u nedjelju.
Subotnji 402 Street Race obilježili su još free run utrka, a zatim i 402 XXL Party na kojem su svi raceri i posjetitelji mogli uživati u glazbi Fresh Jaya, plesu atraktivnih plesačica i u striptizu.
Nedjelja, drugi dan ubrzanja, bila je istodobno i dan spaljenih guma, jer se u sklopu programa moglo uživati i u 402 burnoutu. Po pravilima, pobjednik 402 burnouta je onaj tko najduže ostane unutar kvadrata 3x3 metra, a ta je titula, kao i nagrada (četiri nove gume istih dimenzija) pripala Matiji Žicu, čije su gume izdržale vrijeme od 8,51 s.
Rezultati:
402 Street Race I. – subota 04.09.2004.
Klasa "Pro Competition" – od 12 do 12.999 s
1. Tomislav Gudeljević – Porsche
2. Narcis Mujkić – Subaru Impreza
Klasa "Pro Street" – od 13 do 13.999 s
1. Robert Weinrauch – Chevrolet Corvette C5
2. Boris Perovski – Porsche Turbo
Klasa "R Series" – od 14 do 14.999 s
1. Mirsad Merdanović – VW Golf 1
2. Dario Ljubičić – VW Golf 1
Klasa "Super Street" – od 15 do 15.999 s
1. Ivan Kovačić – VW Golf 2
2. Damjan Kopold - Honda Civic
Klasa "Stock Competition" – od 16 do 16.999 s
1. Saša Blaževac – Fiat Croma
2. Krešimir Pinjušić – BMW 2002
Klasa "Sportsman" – od 17 s
1. Davor Savić – Lada Riva
2. Hrvoje Pavlečić – Honda CRX
402 Street Race II. – nedjelja 05.09.2004.
Klasa "Pro Competition" – od 12 do 12.999 s
1. Narcis Mujkić – Subaru Impreza
2. Lovro Badurina – Suzuki Swift
Klasa "Pro Street" – od 13 do 13.999 s
1. Bruno Vlahović – Chevrolet Corvette
2. Tomislav Šobak – Subaru Impreza
Klasa "R Series" – od 14 do 14.999 s
1. Eduard Galić – Opel Ascona
2. Kristijan Prstec –Opel Ascona
Klasa "Super Street" – od 15 do 15.999 s
1. Silvio Kopold – Honda Integra
2. Damjan Kopold – Honda Civic
Klasa "Stock Competition" – od 16 do 16.999 s
1. Igor Vičević – Fiat Uno
2. Siniša Habulinec – Yugo 65
Klasa "Sportsman" – od 17 s
1. Bojan Zeljak – Mazda MX 5
2. Damir Pavličević – Toyota Yaris
402 Street Style
1. Opel Corsa – Filip Smerdelj
2. Honda Integra – Goran Marković
3. Nissan Almera – Saša Novoselec
Najbolji interijer:
Opel Corsa – Filip Smerdelj
Najbolji eksterijer:
Opel Corsa – Filip Smerdelj
Najbolji po izboru novinara:
Opel Corsa – Filip Smerdelj
Najbolji po izboru publike:
Peugeot 406 – Sandro Jefić
Najbolji po izboru natjecatelja:
Opel Corsa – Filip Smerdelj
402 Street Sound:
Honda Integra – Goran Marković
402 burnout:
Matija Žic – Fiat, 8,51 sec – (najduže vrijeme u spaljivanju guma na površini od 3x3m)
Db Drag Racing
Street A
1. Rok Radenšek 145,5
2. Jadranko Peica – Tano Team 144,9
3. Nikola Cikač 141,1
Street B
1. Aleš Novak 151,3
2. Bojan Štrbac 140,9
3. Alen Klesan 139,3
Street C
1. Robert Miklavčić 149,2
Street Max 1-2
1. Slaven Sousek 142
2. Krunoslav Vrban 141,9
3. Gordan Goričić 141,3
Super Street 1-2
1. Sanjin Mandušić 145,2
2. Krunoslav Kovačić 143,5
3. Matjaš Zibert 141,9
Super Street 3-4
1. Željko Pavlović 144
2. Dražen Radojčić 143
Super Street 5+
1. Branimir Božičević 144,5
2. Sanjin Štimac 147,7
3. Dalibor Horvat 137,9
Extreme 1
1. Darko Radoš 150,4
Extreme 2
1. Absolute Team 150,8
2. Matjaž Kranjčević 142,7
Goran Vuzem
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati