PSC Osijek - prvi salon s novim korporativnim identitetom

PSC Osijek - prvi salon s novim korporativnim identitetom

PSC Osijek je prvi salon u Hrvatskoj koji će zadovoljiti visoke kriterije programa novog GM-ovog korporativnog identiteta.

General Motors je pokrenuo novi program korporativnog identiteta za svoja
zastupstva širom Europe. Implementacija cijelog programa trajat će do 2010., dok se očekuje da se većina zastupstava "pomladi" do 2009. godine. Ovo znači da će oko 9.000 salona biti temeljito obnovljeno.

Novi dominantni stil uređenja unutrašnjosti koji će karakterizirati prozirno plavo staklo i jedinstvene tehnike izrade loga bit će primijenjen u salonima svih triju GM-ovih u Europi aktualnih brandova - Saaba, Opela i Chevroleta. Unutrašnjost salona će uz pomoć prepoznatljivih elemenata dočaravati identitet pojedinog branda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Funkcionalni interijeri visoke kvalitete uključivat će prodajne štandove s ambijentalnim osvjetljenjem, maloprodajne izložbene punktove za kataloge ili dodatnu opremu, stalke s podacima o automobilu, urede prodajnih savjetnika te posebno osvijetljeno postolje na kojemu će biti smješteno jedno od vozila.

Investiciju u novi korporativni identitet podijelit će zastupstva i GM. GM Europe u cijelosti pokriva troškove razvoja dizajna, tehničkog planiranja i izrade prototipa, montaže, kao i polovicu troškova izrade.

Svečano otvorenje osječkog PSC-a zakazano je za travanj ove godine.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara