Rekord je bio i ostao Opelova legenda, je li vrijeme za povratak?

Rekord je bio i ostao Opelova legenda, je li vrijeme za povratak?
Foto: Luis Carlos Moreno/Behance

ŠALE na Opelov račun nisu rijetkost, no postoje modeli koji su svojim nastupom osigurali visoko mjesto u povijesti, ali i dozu poštovanja. Rekord je definitivno jedan od njih.

I dok je Calibra kao jedan od najomiljenijih Opela u povijesti zasjala u samo jednoj generaciji, Rekord je doživio čak osam izdanja. Proizvodio se od 1953. do 1986. godine i dosegnuo deset milijuna primjeraka. Zadnja linija, Rekord E, proizvodio se od 1976. do 1986. godine, a s 1,4 milijuna prodanih primjeraka ujedno je i najuspješnija generacija. Naslijedila ga je Omega, dok je veći Senator ostao bez nasljednika. Na koncu je stigla i Insignia, kao nasljednica Vectre i jedina limuzina u ponudi.

Sudeći po aktualnim trendovima, tu će Opelova ponuda klasičnih limuzina i završiti. Doduše, ne i ako se pita španjolskog dizajnera Luisa Carlosa Morenu koji je Rekorda uveo u novi milenij. Njegovi renderi su tu jasni i isključuju svaku prosječnost klasične limuzine ili karavana. Rekord je preuzeo formu coupea, a time postaje nešto kao Mercedes CLS i Audi A7 za široke mase. Ako je mogao proći Passat CC, zašto ne bi i Opel ponudio nešto, zar ne?

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara