Renault Clio RS: Novi model za novi zaokret
ATMOSFERSKI motor i ručni prijenos su prošlost za Renaultsport izvedbu Clia.
Naime, novi Clio RS 200, performance izvedba Clia 4 koja je upravo predstavljena na pariškom auto salonu će biti dostupna isključivo s 1,6-litrenim turbobenzinskim motorom i 6-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvije spojke. Ova promjena će, tvrde u Renaultu "odvesti užitak u sportskoj vožnji na novu razinu".
Novi 1,6-litreni turbo razvija snagu od 200 KS pri 6.000 o/min, dok je još aktualni atmosferski istu snagu razvijao na 7.200 o/min. Najveći okretni moment je povećan za 25 Nm i sada iznosi 240 Nm, a dostupan je između 1.750 i 5.600 o/min. Karakteriziraju ga i izravno ubrizgavanje goriva, promjenjivo upravljanje ventilima te sustav regenerativnog kočenja.
Motor je uparen sa EDC (Efficient Dual Clutch) prijenosom kojim se može upravljati i ručno putem ručica na upravljaču, a izmjene stupnja prijenosa u Race načinu rada vrši za 150 milisekundi. Tu su još Normal i Sport načini rada, kao i RS Drive sustav kojim vozač pritiskom prekidača podešava način rada motora, upravljača i odziva gasa za maksimalni sportski doživljaj.
Renault još nije službeno potvrdio performanse ovog automobila, no očekuje se ubrzanje do 100 km/h za manje od 6,5 sekundi, odnosno oko 6 sekundi ugradnjom opcijskog sustava Launch Control.
Novi Clio RS će ponovno biti ponuđen sa Sport i Cup izvedbama ovjesa, gdje je Sport standardna, a Cup 15% tvrđa verzija koja snižava podnicu za 5 mm. Recimo i kako se sprijeda nalaze kočnički diskovi promjera 320 mm koji će se nalaziti u standardnim 17- i opcijskim 18-colnim lakometalnim naplazcima. Tu je još i sportski aero paket te cijeli niz ukrasnih dodataka koji će ga razlikovati od standardnog Clia, kao i bogatija oprema i razne mogućnosti personalizacije vozila.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati