Renault Trafic Deck’up- i kombi može biti atraktivan
DOBITNIK nagrade Van of the Year 2002, Renault Trafic, u Briselu na predstojećem salonu automobila se predstavlja u dosad najatraktivnijem izdanju.
Tradicija se nastavlja. Nakon koncepta Dataspace iz 2001. godine te inovativnog dvojca Modus 2 i Operandi, Renault nam predstavlja Deck’up, koncept nastao na osnovi gospodarstvenog Trafica. Ovim vozilom francuski proizvođač pokazuje da i vozila iz ovog segmenta mogu biti komforna, elegantna i nadasve praktična.
Deck’up je vozilo za slobodno vrijeme, koje usprkos neizmijenjenom prednjem kraju pobuđuje velik interes. Kompaktne dimenzije vozila ostvarene su reduciranjem duljine za 180 mm (4.600mm) i međuosovinskog razmaka za 80 mm. Istovremeno, širina je u odnosu na serijski Trafic povećana za 21 mm (1.925 mm), što vozilu osigurava moćan, pa čak i agresivan nastup.
Inovativna koncepcija stražnjeg kraja te skraćivanje stražnjeg prevjesa za čak 200 mm pomalo podsjeća na američki princip gradnje pick-up vozilo, kod kojih je najvažnija korisna površina. Upravo to su htjeli napraviti na Deck’up-u, ponuditi kompaktno vozilo s izraženom praktičnošću i višefukcionalnim interijerom. Uzor je pronađen u prijašnjem konceptu, Kangoo-u Break’up.
Otvoreni stražnji kraj pruža slobodan pogled u svim smjerovima, što ga čini idealnim za safari pustolovine, bilo da je riječ o lovcima, ili turistima željnim dobre fotografije. Stražnja platforma je od putničkog prostora odijeljena staklenom pregradom, koju je moguće ukloniti. Ukoliko se pojavi potreba za prijevozom više putnika, iz podnice platforme je moguće izvući dva dodatna sjedala.
U putničkom prostoru se nalaze četiri sjedala, koja je moguće rotirati za 180 stupnjeva. Stražnja sjedala su postavljena na šine što dopušta uzdužno pomicanje sjedala na stražnju platformu. Manevar putnicima i prtljagom olakšan je inovativnom koncepcijom vrata te izostavljanjem centralnog nosača.
Deck’up ide korak dalje i ne srami se izleta izvan asfalta. Pogon na sve kotače i naplatci promjera čak 20 inča (pneumatici 255/55) garantiraju solidne terenske sposobnosti. Stoga je za pokretanje odabran potentni dizelski motor. 2.5-litreni 16V dizelaš iz dCi generacije razvija 99/135 kW/KS pri niskih 3.500 o/min, što u kombinaciji s 6-stupanjskim ručnim mjenjačem osigurava pristojne performanse.
Miljenko Nikolić
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati