Saab: Prodavati manje, a zarađivati više
NOVI Saabov vlasnik, švedski proizvođač automobila Koenigsegg, je Saabu namijenio ulogu premium proizvođača koji bi u budućnosti trebao proizvoditi manje automobila, no zato ih prodavati za višu cijenu.
Naravno, rast cijene neće biti neopravdan, jer u Saabu prvo žele podići kvalitetu i opremljenosti svojih proizvoda. Saab bi se navodno trebao uključiti u premium segment i to kao jedan od predvodnika klase. Rok za provedbu ovog plana je postavljen do 2016. kada bi Saab trebao prodavati oko 65.000 vozila, odnosno 50.000 manje od trenutnih brojki. No, s druge strane tada bi Saab trebao postati profitabilan za razliku od sadašnjeg, financijski lošeg stanja.
Naime, prvo se namjerava polako smanjivati proizvodnja i paralelno podizati kvaliteta automobila, a prvi korak je ustvari već učinjen novom generacijom modela 9-5. Koenigsegg za sada nije komentirao razvoj game, no za očekivati je kako će se među prvima ponudi pridružiti kompaktni automobil ranije najavljen konceptnim modelom. Ostali modeli u ponudi bi trebali ostati na tržištu, no s ranije spomenutim upmarket promjenama koje će se događati u sljedećim generacijama.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati