Sjedi, pet: Legendarna BMW kockica dobila tretman kakav zaslužuje

Sjedi, pet: Legendarna BMW kockica dobila tretman kakav zaslužuje
Foto: Redux

IAKO spada u red najomiljenijih BMW-ovih modela svih vremena, malo je "kockica" koje su dostojno dočekale današnje vrijeme. Ovo je izuzetak i jedna od najboljih prerada.

I dok ljubitelji klasičnih Porschea imaju Singera, poklopnici BMW-a i njegove serije E30 spas će pronaći kod britanskog Reduxa. U oba slučaja za cijenu se ne pita jer se radi o savršeno odrađenom poslu gdje se bira samo ono najbolje. BMW je tako dobio brojne dijelove od karbona kako bi izgubio na masi, a pritom je prerađen i motor, legendarni četiri-cilindraš iz M3.

Zapremina je skočila na 2,5 litara, a motor je dobio i turbinu. Epilog je gotovo 400 KS i 529 Nm, a za puriste sklone čistoj klasici nudi se i slabija atmosferska izvedba. Dvostruki izbor i kod mjenjača, šest-stupnjeva ili stupanj manje ovisi samo o željama kupaca. Kočnice nose oznaku AP Racinga, imaju šest-klipne čeljusti sprijeda i četiri-klipne straga. Keramika je opcija, baš kao i podesivo podvozje.

Interijer je detaljno obnovljen i osuvremenjen. Recaro sjedala presvučena kožom, ostatak u alkantari. Instrumenti su nažalost zamijenjeni digitalnima, a stražnja klupa je uklonjena.

Recimo i kako je naklada limitirana na 30 primjeraka. Interes je i veći, ali teško da će se uspjeti naći više solidnih osnova za obnovu. Na preradu se čeka oko dvije godine od narudžbe.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
;
Učitavanje komentara