Škoda postaje luksuzniji brend
Škodin direktor Winfried Vahland najavio je kako će češki proizvođač u bliskoj budućnosti postati luksuzniji brend. Poslovna odluka začudila je javnost jer je Škoda trebala biti Volkswagenov budžetni brend, no strategija se tijekom godina promijenila i svjetlo dana ugledalo je sve više skupljih i luksuznijih modela.
###
Unatoč prošlogodišnjem padu prodaje za 2 posto, Škoda je ostala jedan od najuspješnijih VW-ovih brendova u Europi, a Vahland je na ovogodišnjem auto showu u Genevi izjavio kako će budući modeli biti namijenjeni imućnijim kupcima. Podizanje cijena modela smanjit će tako razliku između Škodinih i VW-ovih vozila koji dijele platforme.
Razlog ovakvoj odluci možda leži u VW-ovoj namjeri da osnuje 'pravi' budgetni brend poput Renaultove Dacije, no najnoviji izvještaji govore da njemački proizvođač ima problema s održavanjem niske razine proizvodnih troškova bez ugrožavanja kvalitete i sigurnosti modela pa ne treba očekivati lansiranje novog jeftinog brenda tako skoro.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati