Škoda tajanstvenim konceptom najavila dizajnerski zaokret
TIJEKOM prezentacije godišnjeg financijskog izvješća Škoda je objavila teaser tajanstvenog koncepta u kojem se nazire novi dizajnerski izraz češke marke.
Koncept, po svemu sudeći, prikazuje veliki obiteljski SUV model, koji iza nove smjernice "Modern Solid“ donosi fokus na "obitelj i outdoor aktivnosti“. Za taj novi Škodin stil valja se strpjeti još malo jer je start označen već za drugu polovicu ove godine.
Spomenimo i jedan detalj s najavne fotografije. Segment prednjeg kraja koji nije skriven iza stakla otkriva zatvorenu prednju masku, čime se jasno asocira na potpuno električni pogon. U tom slučaju valja očekivati MEB platformu, kao i pogonske kombinacije s nekog od postojećih modela VW grupe. Bit će to jedan od tri najavljena električna noviteta koji će se na tržištu naći do 2030. godine.
Prodaja pala, profit porastao
Kao i u slučaju Volkswagena, i prodaja Škode je u prošloj godini pala, i to 12.6%. Svejedno, s 878.200 prodanih automobila Škoda je istovremeno povećala prihode i ostvarila rekordnu dobit od 1.08 milijardi eura, što je rast od čak 43.2% u odnosu na godinu prije.
Najprodavaniji model je i dalje Octavia s 200.800 primjeraka, a slijedi Kamiq sa 119.200 i Karoq s 109.200 primjeraka. Većina primjeraka je prodana u Europi, a najjače tržište bila je Njemačka sa 136.800 primjeraka. Drugo najznačajnije tržište bila je Rusija, što dovodi Škodu ove godine pred nove izazove.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati