Spaček je dobio nasljednika, evo kako je predstavljen u Ženevi
KAD JE CITROEN u pitanju, od njih smo svašta očekivali, pa i da ožive legendarno ime podsjećajući na jednu drugu povijesnu "ličnost".
Nećemo biti tajnoviti pa ćemo reći kako se koncept zove Ami One, ali svojom izvedbom jače vuče na drugu stranu, prema 2CV, po mnogima najpoznatijem francuskom automobilu svih vremena. Kao što smo već rekli, Ami One je Citroenov prijedlog viđenja urbane mobilnosti u ne tako dalekoj budućnosti.
Apsolutno svi danas aktualni trendovi su ugrađeni u ovu tek 2,5 metra dugu i 1,5 metara široku kutijicu. Ako ćemo o dizajnu, onda ćemo naglasiti kutijasti dizajn, razigrana svjetla i činjenicu da je auto pojednostavljen do takve mjere da su pojedini paneli lijeve i desne strane vozila identični, kao i oni prednje i stražnje strane. Ako za Xsaru Picasso niste znali prepoznati kada vozi unaprijed ili unazad, onda će vam i ovaj Ami biti zagonetan.
Idemo dalje i dolazimo do pogona. Naravno, elektropogon se podrazumijeva, a ovdje je pridodana mogućnost lake izmjene baterija. Inače, baterija se puni 2 sata, a daje doseg od 100 km. 425 kg teškom automobilčiću ne nedostaje agilnosti, osim kada vozi u "maloljetničkom" modu kada ide do 45 km/h i smiju ga koristiti oni bez dozvole.
Pogađate, tu su i sustavi autonomne vožnje, pa auto možete pozvati telefonom i koristiti ga pola sata za jednu vožnju. A može biti kod vas i tri mjeseca ili tri godine, pa ćete za to dobiti račun u obliku mjesečnog obroka. I da, umjesto brzinomjera će poslužiti i pametni telefon.
A što je s nama na starim Nokijama, koji na užitak u vožnji gledamo preko volana? Ništa, nastaviti štedjeti i kupiti nešto od čega se i hipsteri ježe.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati