Sportaš BMW-a i Toyote će koristiti kapacitatore

Informacije o željno iščekivanom hibridnom sportskom automobilu na kojem zajedničkim snagama rade BMW i Toyota počele su sve češće pristizati, a najnoviji izvještaji govore kako će nadolazeći model koristiti superkapacitatore u sklopu hibridnog pogona na sve kotače deriviranog od inačice koju koristi Toyotin trkaći Le Mans LMP1. Razvoj sustava nadgledat će Toyota, a superkapacitatori će pohranjivati kinetičku energiju koja će u kratkom vremenu biti dostupna za povećanje performansi.

###

Odluka o korištenju superkapacitatora donesena je zbog njihove sposobnosti da upijaju i otpuštaju kinetičku energiju brže od litij-ionskih baterija, a ujedno su lakši i manji te će lakše biti ugrađeni u karoseriju koju će razviti BMW.

Sustav će snagom najvjerojatnije snabdijevati BMW-ov 2.0-litreni, 4-cilindrični benzinski motor uparen s elektromotorom razvijenim po Toyotinim specifikacijama. U planu je i sekvencijalni ručni mjenjač dok će za sustav elektronike biti zadužena Toyota.

BMW će za karoseriju vjerojatno koristiti plastiku pojačanu ugljičnim vlaknima, a kako smo već pisali i na autoclick.hr, Toyotina i BMW-ova verzija automobila imat će različite stylinge. BMW-ov model bit će zamjena za ostarjeli Z4 dok će japanska jurilica postati nasljednik legendarne Supre. Oba modela pojavit će se 2017. godine.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara