U Francuskoj zbog vožnje na tuniranom električnom biciklu možete i u zatvor

U Francuskoj zbog vožnje na tuniranom električnom biciklu možete i u zatvor
Foto: Pexels

AKO u ovoj zemlji želite voziti bicikl brže od 25 km/h, morat ćete okretati pedale.

Francuska ne gleda blagonaklono na vlasnike električnih bicikala koji dorađuju svoja prometala. Na snagu je stupio zakon kojim se "prijestupnici" može osuditi na maksimalnu kaznu od 30.000 eura i zatvor u trajanju do godinu dana, a može im se suspendirati vozačku dozvolu do tri godine, prenosi Engadget.com.

Nema ni upozorenja ni rupa u zakonu - napravite bilo što da postavite svoj električni bicikl kako biste mu povećali brzinu ili snagu i mogli biste osjetiti gnjev novog zakona, poznatog kao francuska zakonska odredba L317-1. Pravila se također primjenjuju na uvoznike, distributere i trgovce.

Brzine električnih bicikla regulirane su u cijelom EU-u, ali najveća dopuštena brzina za električne bicikle standardne snage u Francuskoj je 25 km/h, što je relativno sporo, čak i u usporedbi s biciklima s pedalama, stoga ne čudi da vozači modificiraju svoje dvokotače, bilo promjenom postavki  ili unošenjem izmjena u hardver. Obično se električni bicikli isporučuju u dvije varijante, za europsko i američko tržište. Kako američki propisi dopuštaju brzine do 32 km/h, nije neobično da europski vozači postavljaju nove postavke za dodatnu snagu.

Električni su bicikli popularni u Francuskoj, ali vozači ne koriste uvijek kacige, a očito je da su sudari bržih vozila opasniji. Električni bicikli i skuteri (koje je Francuska također ograničila) pokazali su se kao opasnost za pješake - što je problem koji službenici pokušavaju suzbiti uoči općinskih izbora u gradovima poput Pariza. Malo je vjerojatno da će tako stroge kazne biti izrečene u punom opsegu - posebno jer će taj zakon biti izazovan za provođenje - ali svakako su osmišljeni da obeshrabre usijane glave i sugeriraju da se Francuska neće bojati kazniti pojedince za primjer kako bi zakoni bili shvaćeni ozbiljno.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara