Ulaganje u aute se isplati: Na ovom autu ste mogli zaraditi 1,7 milijuna eura
SVOJOM ponudom su se negdje u sredini našli Bugatti i njegovi tzv. moderni klasici.
Posljednjih godina tržište klasičnih automobila bilježi drastičan rast. Cijene pojedinih modela automobila u rekordnom roku su skočile toliko da im trenutno malo što može konkurirati. Nema te banke i fonda koji će vam legalno donijeti toliki prinos, a o ulaganjima u nekretnine da i ne govorimo.
Ako ekstremne primjere poput pronalaska Elvisovog BMW-a ili Ferrarijevih klasika od deset i više milijuna (eura ili dolara, sasvim svejedno) ostavimo po strani, u sredini cijele priče smjestio se Bugatti. Naravno, njegovi automobili su nevjerojatno skupi i apsolutno nedostupni većini nas, no oni s podebljim bankovnim računima mogli bi nešto naučiti.
Dva su primjera. Jedan je stariji, Bugatti EB110, koji će danas dobiti duhovnog nasljednika, a koji je prema podacima Classic Analyticsa 2011. godine vrijedio 280.000 eura, otprilike koliko i luksuzna nekretnina na dobroj lokaciji. Ove godine je jedan od 128 proizvedenih primjeraka postigao cijenu od čak 2,03 milijuna eura, a netom spomenuta nekretnina nije ni približno toliko poskupjela. Podsjetimo, model se proizvodio od 1991. godine, a pokretao ga je 3.5 V12 quad-turbo s 560 do 610 KS.
Drugi primjer je Veyron. Prvi hipersportaš novog doba je nov stajao oko 1,1 milijun eura, a onda je kao polovan dosezao cijenu od nekih 620.000 eura. Danas ga se ne može naći za manje od 1,3 milijuna eura, a cijena mu doslovno raste iz mjeseca u mjesec.
I konačno spomenimo Type 57 SC Atlantic. Postoje samo tri primjerka, niti jedan nije na prodaju, a ako koji bude ponuđen, cijena bi lako mogla prijeći 100 milijuna eura.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati