Zabrana ima i u autoindustriji, a ove su najzanimljivije

Zabrana ima i u autoindustriji, a ove su najzanimljivije
Foto: Ford, Chevrolet,TVR

AUTOINDUSTRIJA sanja o globalnom proizvodu koji bi zadovoljio apetite kupaca bez obzira na granice, posebno one kulturološke, a to je gotovo nemoguća misija.

Povratak SS-a

To jako dobro znaju u Chevroletu. Oni su Super Sport izvedbu popularnih modela lansirali još prije nekoliko desetljeća, no tek 2014. godine kada su korišteni isključivo inicijali zasmetala u jednoj zemlji. Pogađate, oznaka SS nije mogla nikako proći u Izraelu, koji je 2014. zabranio uvoz model. Sličnost je jednostavno prevelika, a Himmlera, Schutzstaffel i nacistički režim neki vide i u automobilima.

Slično su mislili i u Egiptu. Njima se pak nije svidio logo, pa su u jednom kraćem razdoblju vjerski vođe poveli sveti rat protiv Chevroleta, odnosno objavili fetvu da se zabranjuju proizvodi ove marke s križem kao logom.

Chevroletu nije išlo ni sa Camarom. Kako bi njegov model bio što upravljivi u izdanju s paketom 1LE opremao ga je prednjim krilcima nemalih dimenzija. U Europi su pak odlučili kako se kose sa standardima sigurnosti pješaka, pa bi spomenuta krila mogla izgleda amputirati pješaka u slučaju naleta vozila.

Amerima bitna sigurnost

Amerikancima je pak sigurnost toliko bitna da na svoje ceste neće pustiti ništa sigurno. Tako kaže zakon, pa je zbog toga TVR izvisio. Oni svoj sportski model ne opremaju "dosadnom“ elektronikom poput ABS-a i ESP-a, a to se Amerima ne sviđa.

TVR nije jedini, pa tako na cestu bez dodatnih uvjeta ne može ni Pagani Zonda R i Lotus 340R, ali ni modeli poput Alfe Giuliette i VW Pola Bluemotion. 

Nema paljenja guma u Australiji

Bar kad je u pitanju Mustang, kojeg Ford u Australiji ne smije opremati Line Lock sustavom koji automatski koči prednje kotače dok palite pogonske. Inače, svrha nije paljenje guma već samo zagrijavanje, ali neki to vole malo zlorabiti.

U Indiji su pak "jako zabrinuti" za sigurnost u prometu. Stoga su odlučili da sustavi autonomnog upravljanja još ne mogu stići na ceste. Naime, indijski službeni stav nije posljedica brige za sami promet koji je u katastrofalnom stanju, već zbog činjenice da bi samovozeća vozila generirala gubitke brojnih radnih mjesta.  

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara