Objavljeni detalji o novom Rimčevom autu
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Rimac Automobili/Facebook/Instagram
RIMAC je jučer još jednom iznenadio automobilski svijet najavom novog bolida i obećanjem da su spremni promijeniti pravila u automobilskom svijetu. Sada na površinu dolaze nove informacije.
>> VIDEO Rimac predstavio novi automobil
>> Svjetski mediji raspisali se o novom Rimčevom autu: Hoće li nadmašiti Teslu Roadster?
>> VIDEO Rimac predstavio novi automobil
>> Svjetski mediji raspisali se o novom Rimčevom autu: Hoće li nadmašiti Teslu Roadster?
Još brži i još skuplji
Naime, Monika Mikac, operativna direktorica tvrtke Rimac Automobili, potvrdila je kako će novi model biti veći komforniji, ali i nuditi bolje performanse. Primjerice, autonomija će biti veća od 350 km, kolika je u slučaju obnovljenog Concept_One s baterijama kapaciteta povećanog na 90 kWh.
Podsjetimo, Concept_One u zadnjoj ediciji raspolaže s 1.224 KS, a na 100 km/h je za 2,5 sekundi, dok je maksimalac na 355 km/h. Novitet, nazovimo ga C2, trebao bi biti u svemu bolji. Jedino otvoreno pitanje je znači li to bolje i od Tesle Roadster koja stiže do kraja desetljeća, i to po osjetno nižoj cijeni.
Isti izvor potvrdio je i daljnji rast cijene, pa će novi bolid biti i skuplji od prethodnika, a to gotovo sigurno znači probijanje granice od milijun eura. Mikac je rekla da novi Rimčev bolid „ulazi u ligu s Paganijem, Koenigseggom i Bugattijem“, a to će se onda nesumnjivo odnositi i na cijenu.
A Mikac je uvjerena kako će naklada biti drastično povećana, pa je plan podići proizvodnju s osam primjeraka Concepta_One na čak 100 primjeraka novog modela. Uvjerena je kako će već prve godine biti prodano 20 primjeraka.
Naravno, i dalje govorimo o dvosjedu. O stražnjim sjedalima, odnosno 2+2 konceptu, zasad nisu razmišljali u Rimcu.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Stiže i toples izdanje
Tijekom narednih godina ponuda će biti obogaćena i toples izvedbom. Bit će to prvi roadster u povijesti kompanije, pa će biti posebno zanimljivo kako će biti implementiran sustav sklapanja krova. Naravno, Mikac je potvrdila i trkaću izvedbu, koja će sasvim sigurno ponuditi strašne performanse.
U dizajn ubačena i kravata
Rimac Automobili su prema riječima Mikac u sve ubacili i kravatu. U dizajnu bočnih linija automobila nastojali su implementirati motiv kravate, piše britanski Autocar.
Rimac Automobili su prema riječima Mikac u sve ubacili i kravatu. U dizajnu bočnih linija automobila nastojali su implementirati motiv kravate, piše britanski Autocar.
I dok proizvodnja automobila najviše zanima javnost, osnovni proizvod Rimca su ipak baterije. Tvrtka trenutno proizvodi 100 baterija godišnje, a u narednih nekoliko godina proizvodnja će porasti na do čak 10.000 primjeraka, izjavila je Mikac za britanski magazin.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati