Citroen pokreće ugovorne usluge Servis+ i Servis Pro
CITROEN od 01. travnja pokreće nove usluge za krajnje kupce pod zajedničkim nazivom "Ugovorne usluge Citroën", koje obuhvaćaju ugovorne usluge Garancija +, Servis + i Servis Pro.
Ugovorna usluga "Garancija +" uključuje: produžetak ugovorne garancije na novo vozilo, na dodatnih 12 ili 24 mjeseca, te uslugu Citroën Assistance 0-24h, 7 dana u tjednu. Prednosti za kupca su prije svega sigurnost i bezbrižnost, te kontrolirani troškovi održavanja u prve četiri godine eksploatacije vozila. Ugovor, odnosno akreditivna kartica je prenosiva i vrijedi u cijeloj Europi.
Ugovorna usluga "Servis +" je idealna ponuda za privatne osobe, a odnosi se na nova osobna vozila iz game Citroën koja se koriste u privatne svrhe. Usluga uključuje garanciju +, periodičko održavanje, zamjenu potrošnih dijelova, te uslugu Citroën Assistance. Trajanje ugovora je od 24 do 60 mjeseci, tj. od 50 000 do 110 000 km, računajući od dana isporuke novog vozila.
Ugovorna usluga "Servis Pro" namijenjena je prvenstveno pravnim osobama koja koriste vozila za obavljanje profesionalnih djelatnosti, ali i privatnim osobama koje automobilom prelaze veliki broj kilometara.
Uključuje iste usluge kao i ugovorna usluga "Servis +", uz dodatak održavanja guma, te mogućnosti korištenja zamjenskog vozila za vrijeme popravka u ovlaštenom servisu. Ugovor se potpisuje na trajanje od 24 do 60 mjeseci (razmaci od 12 mjeseci), odnosno od 60.000 do 120.000 km u razmacima od po 20.000 km.
Informacije radi, recimo još da ugovorna garancija za Citroenova vozila traje 2 godine, a garancija za zaštitu od korozije 12 (osobna vozila) odnosno 5 (teretna vozila) godina. Garancija za boju traje 3 godine za osobna vozila i 1 godinu za teretna vozila.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati