LJUDI se žale da je pao čitav PBZ-ov sustav aplikacija.
"Prisutne poteškoće u radu dijela mobilnog bankarstva"
Zvali smo PBZ, ali mreže su im preopterećene. Pad sustava potvrdili su nam pismenim putem.
"Obavještavamo da je tijekom dana dolazilo do otežanog pristupa i povremenog prekida u radu usluga PBZ mobilnog i digitalnog bankarstva. Svi ostali servisi rade uredno, jedino su za sada prisutne poteškoće u radu dijela mobilnog bankarstva te intenzivno radimo na što žurnijem rješenju. Ispričavamo se klijentima koji nisu bili u mogućnosti obaviti željenu uslugu", stoji u odgovoru iz PBZ-a.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati