Dolazi li kraj Facebooka?
FACEBOOK je dugi niz godina uživao ogromnu popularnost među korisnicma, no čini se da je tome došao kraj. Statistike pokazuju da korisnici na njemu provode sve manje vremena, a to bi ovu društvenu mrežu moglo skupo koštati.
Je li smanjenom angažmanu korisnika pridonio velik broj skandala koji se veže za ovu društvenu mrežu ili ga je jednostavno pregazilo vrijeme, a mlađi korisnici se okreću drugim popularnim društvenim mrežama, poput Instagrama, teško je reći, ali no statistički im podaci ne idu u prilog.
Prema podacima eMarketera, prosječno vrijeme koje korisnici provode na Facebooku se tijekom 2018. smanjilo za tri minute. Prošle su godine korisnici na njemu provodili prosječno 38 minuta na dan, a 2017. je to vrijeme bilo 41 minuta. eMarketer predviđa da bi se do 2020. trebalo smanjiti na 37 minuta na dan.
Glavna analitičarka eMarketera Debra Aho Williamson, kako prenosi Mashable, smatra da je do toga došlo zbog smanjenja click baitova na Facebooku, ali i zbog sve manje popularnosti ove društvene mreže među tinejdžerima.
Nekoliko minuta dnevno se možda ne čini puno, no treba uzeti u obzir da se Facebook uvelike financira od oglašivača pa im smanjenje interesa korisnika nikako ne ide u prilog.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati