Omiljeni spot iz osamdesetih dostigao milijardu pregleda na YouTubeu
Tekst se nastavlja ispod oglasa
PJESMU je objavio norveški pop trio A-ha 1985., a na YouTube je postavljena u siječnju 2010. Ove godine spot je imao oko 480.000 pregleda dnevno, rekli su iz YouTubea za CNN.
Bend je objavio dobre vijesti na svom Twitter računu, s novom majicom kojom će biti obilježen ovaj događaj.
Ovaj spot dobio je 1986. godine šest nagrada MTV Music Awards i bio je nominiran za omiljeni pop/rock spot na American Music Awardsu.
Jedini drugi spot iz osamdesetih koji je dostigao milijardu pregleda je spot benda Guns N 'Roses "Sweet Child O' Mine", koji se na YouTubeu prikazuje od Božića 2009. godine.
Ako ste zaboravili ovaj spot grupe A-ha ili ga do sada još niste vidjeli, evo prilike:
Ovo je .
Homepage nacije.
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Stiže fiskalizacija 2.0: Poduzetnici paničare zbog e-računa, evo što trebate znati
Pronašli smo igru koju će djeca stvarno koristiti i nešto naučiti uz nju
Ovaj mobitel ima sve. Ogroman ekran odličan je za filmove i serije
Znate li za trik s maslacem? Možda zato kolači ne ispadaju kako bi trebali
Ovi pokloni iz dm-a mogli bi riješiti vašu božićnu kupovinu u tren oka
Najteže je naći poklon za one koji su nam najdraži. Imamo ideje koje će voljeti
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Stiže fiskalizacija 2.0: Poduzetnici paničare zbog e-računa, evo što trebate znati
Pronašli smo igru koju će djeca stvarno koristiti i nešto naučiti uz nju
Ovaj mobitel ima sve. Ogroman ekran odličan je za filmove i serije
Znate li za trik s maslacem? Možda zato kolači ne ispadaju kako bi trebali
Ovi pokloni iz dm-a mogli bi riješiti vašu božićnu kupovinu u tren oka