Istraživanje otkrilo najpopularnije kategorije 18+ sadržaja - mogle bi vas iznenaditi
INTERNET je promijenio gotovo svaki aspekt naših života - od toga kako provodimo vrijeme u dugim redovima u banci dok listamo društvene mreže, do naših najintimnijih trenutaka, u kojima... također provjeravamo mobitel. Budući da toliko vremena provodimo pred ekranima, pružatelji sadržaja iz našeg online ponašanja mogu saznati mnogo o nama, a krajem godine neke velike internetske platforme vole podijeliti te navike s korisnicima.
Jučer, 3. prosinca, to je osjetila glazbena publika nakon izlaska Spotify Wrappeda, koji je korisnicima pokazao pjesme koje su najviše slušali tijekom godine. No, dok su milijuni bez problema dijelili da su im najdraži žanrovi 2025. bili hyperpop ili jazz fusion, jasno je da većina ne bi rado podijelila s prijateljima koja im je kategorija 18+ sadržaja bila najdraža.
Ipak, za znatiželjne - jedna je tvrtka sada otkrila tri najpretraživanije vrste sadržaja za odrasle, kao i u koje doba dana i tjedna ljudi najčešće gledaju ovu vrstu sadržaja, prenosi Unilad.
Većina korisnika 18+ sadržaj gleda između 21 sat i ponoći
U svom godišnjem izvješću, etička tvrtka za 18+ sadržaj Ersties objavila je da je najtraženija kategorija na njihovoj platformi u 2025. godini bila "anal". Tvrtka navodi da se korisnici najviše okreću scenama u kojima izvođači jasno razgovaraju o granicama, pripremi i signalima užitka, što upućuje na veću potražnju za realističnim prikazima, a ne za intenzivnijim stilovima prisutnima na drugim platformama. Iza nje, na drugom i trećem mjestu našli su se pojmovi "squirt" i "threesome".
Tvrtka je izvijestila i o porastu interesa za teme koje su ranije bile nišne, opisujući "primjetan rast pretraživanja razigranih i vrlo specifičnih interesa", uključujući pegging, sadržaj vezan uz stopala te najlonke i čarape. U izvješću su naveli i kada korisnici najviše konzumiraju njihov sadržaj.
Prema podacima, najviše "privatnog vremena" korisnici imaju nedjeljom i ponedjeljkom, što sugerira da mnogi gledaju takav sadržaj kako bi završili stresan tjedan ili započeli novi.
Analiza je pokazala da većina korisnika 18+ sadržaj gleda između 21 sat i ponoći, što Ersties tumači kao dio korisničkih "rutina opuštanja nakon posla i večernjeg smirivanja".