Deseci milijuna kuna za europski Dinamo
NAKON bura koje su protekle debakl-sezone opustošile proračun, Dinamo se vratio u velikom stilu, kako igrački, tako i financijski. Aktivnosti Siemensa, nekadašnjeg najvećeg Dinamovog sponzora, danas se mjere u tragovima, no predsjednik Mirko Barišić spomenuo je nekolicinu novih, velikih imena koja će se naći na Dinamovom dresu.
Iako se dosad samo špekuliralo o tome kada će "sjesti" potpisi na ugovore s Croatia Osiguranjem, Inom, Privrednom bankom i Europa Press Holdingom, Dinamov direktor za pravna pitanja Damir Vrbanović kazao nam je kako se zapravo radi o uspješno zaključenim poslovima.
"Moram reći da su već potpisani ugovori s spomenutim tvrtkama, i to vrlo uspješno. Kao što vidite, radi se redom o velikim tvrtkama koje su Dinamo odabrale za svoju marketinšku promociju. Osim Croatia osiguranja, Privredne banke i EPH-a, čija će imena igrači nositi na svom dresu, tu su još Diners, Zagrebačka Pivovara, Ina, T-Mobile i Siemens." - kazao je Vrbanović u razgovoru za Index.
Natpis "Zg u srcu" lijepo zvuči, no svjesni su u Dinamu da se od njega baš i ne može prezimiti, a kamoli dočekati proljeće u Europi. Zasada su svoj dio posla "vlasti" obavile i više no solidno, a ako je suditi prema riječima Damira Vrbanovića, tu neće biti kraj Dinamovoj financijskoj ekspanziji.
"Istina je, pregovaramo s jednom inozemnom kućom, no za taj ću posao reći kako je još uvijek daleko od ostvarenja. Radi se, naime, o kući koja želi uložiti u Hrvatsku, točnije, koja je spremna preko Dinama ući u vlastitu marketinšku promociju. Taj posao je je još u hodu, stoga ne bih u javnost izlazio s detaljima." - dodao je Vrbanović tijekom razgovora.
Direktor Barišić nije se dao omesti, te je naglasio kako se sponzorima treba odužiti adekvatnim rezultatima. S obzirom na momčad koju posjeduje, taj dio posla ne bi trebao biti većim problemom.
D.R.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati