Novi Citroen C2: Francusko - kineska mutacija
DONGFENG Citroen Peugeot je objavio prve službene fotografije Citroena C2 koji će se od listopada nuditi isključivo na kinsekom tržištu.
Pri prvom preletu fotografija sasvim je jasno svakom iole upućenom u automobilsko tržište zašto je novi model rezerviran za Kineze. Da, novi C2 nije ništa drugo doli "prepakirani" Peugeot 206.
Stoga je teško vjerovati da su Kinezi u suradnji s francuskim kolegama pune dvije godine razvijali ovaj model. Projekt T21 je konačno ugledao svjetlo dana, a kroz mjesec dana prvi će primjerci obogatiti ulice kineskih velegradova.
Iako se itekako razlikuje od svog europskog pandana, motorizacija ostaje ista. Dizelašima naravno nema mjesta, pa su glavni aduti stari 1,4 osam-ventilac sa 75 KS i 120 Nm, te osjetno agilniji 1.6 16V kojeg karakterizira 106 KS i 142 Nm.
U ponudi je i automatski mjenjač sa četiri stupnja prijenosa. Osim ovih informacija koje nudi Globalindex, vrlo veliko zanimanje prisutno je na forumima koji okupljaju obožavatelje Peugeota i citroena.
Predviđana godišnja proizvodnja je oko 40 000 jedinica.
Kako stoji u priopćenju, C2 je namijenjen mladim, dinamičnim kupcima koji traže moderan dizajn i stil.
Paleta izvedbi obuhvaća dvije razine opremljenosti (SX i EX). C2 serijski nudi ABS/EBD, zračne jastuke za vozača i suvozača, klima uređaj, radio CD, električne prednje prozore sprijeda i centralno daljinsko zaključavanje vrata.
Izvedba EX sadrži još kožna sjedala, električni paket, i aluminijsku dekoraciju interijera. Snažnija motorizacija serijski se oprema 15-colnim alu naplatcima. Nadalje, otvor na krovu i automatski klima uređaj kineskim kupcima se na izvedbi EX nude kao opcija.
Citroen je prisutan u Kini od 1992. godine, a trenutno u ponudi ima pet modela, i to Fukang, Elysee, Xsara Picasso, C-Triomphe, C5. Osim modela C2 kineska ponuda uskoro će biti proširena i reprenzetativnim C6. S više od 600.000 proizvedenih i prodanih vozila u Kini, Citroen je ključni igrač na kineskom tržištu u prilog čemu ide i podatak od 12-postotnom porastu prodaje u prvih šest mjeseci ove godine.
Inače, ovo nije prvi slučaj da Peugeotov model nastavi živjeti pod Citroenovom značkom. Dobar primjer je model 104 koji je zaživjeo kao citroen LN.
M.N.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati