Ford Figo: Novo ime za novi početak
Tekst: M.N.
Foto. Ford
FORD je u New Delhiju u prisustvu čelnih ljudi tvrtke svečano predstavio novi model Figo kojim će nastojati u budućem razdoblju osvojiti rastuće indijsko tržište, ali i opravdati ogromna ulaganja u tamošnje proizvodne kapacitete.
U Fordu su itekako svjesni važnosti indijskog tržišta automobila, a Figo je tek prvi opipljivi dokaza nastojanja ove velike kompanije da uhvati što je moguće veći dio tržišnog kolača.
Novi kompaktni model proizvodit će se u Indiji, u Fordovim pogonima nedaleko Chennaia u čiju je obnovu do sada uloženo čak pola milijarde USD: Time je udvostručen kapacitet proizvodnje na 200.000 vozila godišnje, ali i istovremeno optimiziran postupak proizvodnje.
Figo dolazi kao glavni Fordov adut u konkurenciji malih automobila, inače sa 70-postotnim udjelom najpopularnijem segmentu na indijskom tržištu. Prve projekcije govore kako bi indijsko tržište s prošlogodišnja 1,22 milijuna trebalo do 2016. godine na rasti na čak 3.0 milijuna vozila. Samo u razdoblju travanj-kolovoz prodaja je porasla za čak 13%.
Stvoren na osnovi Fieste, novi model se prema riječima odgovornih oslanja na talijanski dizajn, u prilog čemu ide i njegovo ima. Naime, pojam figo u talijanskom jeziku označava nešto „cool“.
Više detalja o automobilu uključujući tehničke podatke, opremu i cijene bit će poznato početkom iduće godine za kada je planiran start proizvodnje.
I na kraju recimo kako je Ford India osnovan 1995. godine, a trenutno u gami ima dva modela, Ikon (Fiesta sedan) i Endeavour.
Od travnja do kolovoza Ford India je prodao 10.768 automobila, dok je istovremeno najjači indijski brand, Maruti Suzuki na tržište plasirao 334.897 vozila.