Prodajni rezultati u Europi drastično pali
PRODAJA novih automobila u Europi prošlog je mjeseca pala za 10 posto na 965.918 primjeraka. Zbog krize koja već više od četiri godine hara Starim kontinentom, prodajni rezultati najslabiji su u posljednjih 19 godina. Jedini veći proizvođač koji je uspio završiti u plusu je Hyundai čija je prodaja porasla za 7%, dok je npr. susjedna Kia pala za 3,6%.
Od svih proizvođača, najveći pad pretrpio je francuski Renault čiji su prodajni rezultati, uključujući Dacijine modele, pali zabrinjavajućih 27,4%. PSA Peugeot Citroen bilježi 16-postotni pad, dok GM sa svojim Opelom i Chevroletom ima gubitak od 13% u odnosu na prošlu godinu. Ništa nije bolji ni Fiat koji je oslabio za 12,8%. Relativno dobrim rezultatom, odnosno malim padom, može se pohvaliti golemi Volkswagen čiji su se mnogobrojni brendovi prodavali tek 2,5%slabije nego prošle godine.
Gledajući 11 mjesečno razdoblje u Europi, slika nije bolja. Prodaja je pala za 7,2 posto na 11,7 milijuna primjeraka što je najniža vrijednost od 1993. godine.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati