Uspjeh za povijest: New York Times po prvi puta više zaradio od prodaje tiskanih i online izdanja nego od oglašavanja
Screenshot: New York Times
PO PRVI puta u povijesti "The New York Times" je ostvario veće prihode od prodaje tiskanih i online izdanja nego od plaćenih oglasa, objavila je jučer ta kompanija. Naime, iz NYT-a su jučer izvijestili kako su prihodi od prodaje tiskanih i online izdanja u posljednjoj četvrtini prošle godine rasli za čak 10,4 posto, dok su prihodi od oglašivača u istom razdoblju pali za oko 5,9 posto. Ukupni prihodi od prodaje iznosili su 952.9 milijuna dolara, a prihodi od oglašivača 898,1 milijun dolara.
Ipak, ove povijesne rezultate treba gledati i u kontekstu poskupljenja tiskanih izdanja NYT-a, koje se dogodilo upravo u razdoblju kada je ostvaren veći dobitak, ali i u porastu broja pretplatnika na online izdanje.
"Bilježimo porast pretplate na online izdanja, ali i na tiskana izdanja. Zapravo, prvi put otkad izlazi list imamo veću zaradu od prodaje tiskanih i online izdanja, nego od oglašavanja", izjavio je direktor NY Timesa Mark Thompson.
Times Company je izvijestila o neto zaradi od 133 milijuna dolara za cijelu prošlu godinu, u usporedbi s gubitkom od 39.7 milijuna dolara godinu dana ranije. Osim New York Timesa, porast pretplate na online izdanja bilježe mnogi američki dnevni listovi, poput The Boston Globea.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati