Toyota i dalje najvrjednija automobilska marka
Foto: Press
ZABAVNE kampanje, odabir snažnih promotora i futuristički automobil s pogonom na gorive ćelije... samo su neki od razloga zbog kojih je Interbrand stavio Toyotu na 8. mjesto svoje godišnje liste najvrednijih svjetskih brendova.
Ovaj "skok" s prošlogodišnjeg 10. mjesta, obilježava rast vrijednosti Toyota marke za 20 %, na 42,4 milijarde $, što je najveća postignuta vrijednost kompanije ikada! Toyota je ponovo ocijenjena kao najvrednija automobilska marka.
"Počašćeni smo što smo se još jednom našli na Interbrand listi najboljih globalnih brandova, ovaj uspjeh dugujemo našim vrijednim suradnicima, nevjerojatnim prodavačima i lojalnim klijentima", rekao je Jack Hollis, potpredsjednik Toyotinog odjela za marketing u Toyota Motor Sales, USA, Inc
"U Toyoti, ne razmišljamo u tome u kom se smjeru razvija automobilska industrija, već predvodimo mobilnosti budućnosti. To je prepoznao i Interbrand te dokazao da se naše odnosa prema kupcima vrednuje. Od 2004., Toyota konstantno vodi na listi najvrednijih automobilskih marki", rekao je Jez Frampton, generalni direktor Interbranda.
"Čestitam Toyoti na odličnim rezultatima na ovogodišnjoj listi i osvajanju jedne od najviših pozicija među najvrednijim svjetskim kompanijama."
Interbrand objavljuje listu 100 najvrjednijih brendova na temelju jedinstvene metodologije, kojom analizira različite načine na koje kompanija dolazi u kontakt s ljudima, od toga kako privlači najtalentiranije stručnjake, do toga kako ispunjava očekivanja kupaca. Postoje tri ključna aspekta koja doprinose vrijednosti marke: 1) financijski rezultati proizvoda i usluga marke; 2) uloga marke prilikom odlučivanja o kupnji; 3) snaga koju imaju da formira premium cijene ili osigura zaradu.
Povećanje vrijednosti Toyote je rezultat nedavnih globalnih inicijativa, uključujući osnivanje Toyotine zaklade za mobilnost, koja se bavi pitanjima mobilnosti diljem svijeta, primjenjujući inovativne tehnologije koje potiču održiv način prijevoza, kao što su električni i agregati s gorivim ćelijama.
Toyota se na Interbrand-ovoj listi "50 najboljih globalnih ekoloških brandova" nalazi na 2. mjestu.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati