Britanski turistički online servis na udaru zbog "hotela u Hrvatskoj koji još nije sagrađen"

Britanski turistički online servis na udaru zbog "hotela u Hrvatskoj koji još nije sagrađen"

Screenshot: www.thomson.co.uk

JEDAN od najvećih turističkih online servisa, Thomson, navodno je, kako piše britanski magazin This Is Money, suočen s masovnim povlačenjem rezervacija za "hrvatski hotel koji još nije sagrađen". Radi se o Adriatic Beach Hotelu koji se, kako piše TIM, oglašava na Thomsonu, gdje stoji i to da se objekt otvara u svibnju, odnosno ovog mjeseca.

No, stotine turista javljaju da hotel još nije sagrađen do kraja te da je datum završetka odgođen. Adriatic Beach Hotel, iza kojega stoji kompanija Karisma i koji se nalazi na Makarskoj rivijeri, trebao je biti otvoren početkom ovog mjeseca, no to se nije dogodilo, a gostiju koji su rezervirali smještaj i koji sad traže da se rezervacije otkažu, sve je više, piše TIM.

Stotine nezadovoljnih gostiju

"Jedna gošća, 45-godišnja Anne Hanscomb iz Swindona, kontaktirala nas je nakon što su je šokirale fotografije hotela koje je snimio netko smješten u blizini, a koje pokazuju da gradnja hotela nije iz bliza pri kraju. Njen je odmor trebao započeti za nekoliko tjedana, platila je 1500 funti za sedam all-inclusive noćenja, počevši od 4. lipnja. Uspjela je doci do još nedavno snimljenih fotografija preko foruma na web stranici Trip Advisor. Tražila je dodatne informacije od Thomson servisa, međutim nije zasada dobila nikakav odgovor. U međuvremenu je došla u kontakt s još oko stotinu nezadovoljnih gostiju koji su se našli i stoj situaciji kao i ona", piše TIM.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Rečeno nam je da se hotel otvara 1. svibnja 2015. Dobili smo i informaciju da ista kompanija, Karisma, ima još jedan hotel u Hrvatskoj koji je dobio hrpu negativnih komentara, no odlučili smo to zanemariti. Rezervirali smo smještaj na aerodromu, parking... Čak smo počeli i učiti hrvatski", navodi gošća Anne Hanscomb za TIM.

Thomson se ispričao, ali još uvijek oglašava taj hotel

Kada je napokon dobila odgovor o ovlaštenog tima s Thomson servisa, rečeno joj je, kako piše TIM, da će se hotel otvoriti početkom lipnja, a kasnije je obaviještena da je datum otvaranja 3. srpnja, više od dva tjedna nakon što je njen odmor već trebao završiti. Ponudili su joj, kaže, alternativni smještaj, ali to joj nije bilo prihvatljivo. Vraćen joj je iznos novca koji je uplatila za rezervaciju, a ponuđena joj je i "naknada štete" od 30 funti, koju je odbila.

U priopćenju web stranice Thomson stoji: "Žao nam je, ali moramo vas obavijestiti da će se Adriatic Beach Hotel otvoriti tek 3. srpnja. Iz hotela su nam garantirali da će do datuma koji smo oglašavali na našoj web stranici objekt biti završen. No, dogodile su se nepredviđene smetnje i datum završetka morao je biti odgođen garantiraju da će do tog datuma sve biti završeno. Svjesni smo posljedica koje ova situacija ima za naše goste i iskreno se ispričavamo. Trenutno radimo na tome da kontaktiramo sve goste koji su napravili rezervacije i ponudimo im alternativna rješenja. Želimo također naglasiti da su ovakve situacije rijetke i da vodimo računa o objektima koje oglašavamo".

Međutim, i nakon toga (do ovog trenutka) Thomson i dalje na svojim stranicama oglašava Adriatic Beach Hotel, iako, u ovom trenutku, nije moguće napraviti rezervaciju.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara