Dabar, djetlić, kvaka i breskva: Duhovita i provokativna kampanja predstavlja maramice za prije i poslije seksa

Dabar, djetlić, kvaka i breskva: Duhovita i provokativna kampanja predstavlja maramice za prije i poslije seksa

Foto: BuzzFeed

AKO STE pomislili da vas više nijedan novi proizvod na tržištu ne može iznenaditi – prevarili ste se. U Americi su se upravo pojavile mirisne maramice namijenjene muškarcima i ženama prije i nakon seksualnog odnosa čiji je proizvođač Playtex.

Kako navodi BuzzFeed, neki od sastojaka ovih "seksi" maramica ekstrakti su voća i cvijeća kao i limunska kiselina, pa ne sumnjamo kako će ti mirisi naći put do svojih potrošača. Ako ništa, onda barem iz znatiželje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Reklamnu kampanju prate četiri fotografije, uz koje, između ostalog, stoji i natpis "Intimne maramice 'prije i poslije' pripremaju vas za sve što slijedi". I iako je očita namjera bila da kampanja bude prvenstveno duhovita, ona je i provokativna i djelomično pomalo nespretno izvedena ("ČISTI dabar uvijek nađe više drva").

A s obzirom na to da su u pitanju zanimljive igre riječima s brojnim aluzijama, koliko su marketinški stručnjaci ustvari bili uspješni sami možete provjeriti u galeriji.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara