Screenshot: YouTube
PROŠLE godine kampanja za stvarnu ljepotu zaludjela je svijet.
U pitanju je bio jedan od najvećih internetskih hitova, video u kojem je prikazano kako žene vide same sebe, a koji je dosad prikupio više od 65 milijuna pogleda na YouTubeu.
A čini se da su u Doveu odlučni ponoviti takav uspjeh: njihova nova reklama u manje od jednog dana skupila je više od milijun pogleda.
Ovaj put koncept je osmišljen tako da je ženama predstavljen "čudesni flaster" koji bi im trebao pomoći da se osjećaju bolje u svojem tijelu. Naravno, u pitanju je placebo, budući da je u pitanju bio običan, a ne čudesni flaster, a kampanjom se želi pokazati da je ljepota samo stanje uma.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati