Fail: Kampanja protiv klađenja postala predmet sprdnje
Foto: Press
SINGAPURSKI NCPG (National Council on Problem Gambling) postao je predmet internetske sprdnje nakon što su samo tjedan dana prije finalne utakmice SP-a odlučili izbaciti reklamu u kojoj se bore protiv klađenja koje je veliki problem u toj zemlji.
Reklama prati petoricu dječaka koji sjede u parku i raspravljaju o tome tko će pobijediti na svjetskom prvenstvu, a priča odjednom poprima tužan ton kada dječak imena Andy tužno izjavi: "Nadam se da će Njemačka pobijediti jer moj je otac na njih stavio svu našu ušteđevinu".
Njemačka je pobijedila, a tužna reklama odjednom više nije bila toliko depresivna. Štoviše, mnogi su u šali zaključili da je Andyjev otac učinio pravu stvar.
NCPG je nakon toga pokušao ispraviti situaciju novim plakatima na kojima vidimo da se Andyjev otac namjerava i dalje kladiti, ali to nije pomoglo jer mnogi su zaključili da to, uzmemo li u obzir očevu sreću, ne bi bila loša ideja.
S druge strane, neki smatraju da je kampanja na ovaj način dobila medijsku pažnju koju inače ne bi imala.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati