Google kreće u "borbu protiv smrti"

Foto: Time

ZVUČI kao šala ili u najmanju ruku pretjeran naslov, i da se ne radi o Googleu, tako bismo ga vjerojatno i doživjeli. Naime, magazin Time na svojoj je naslovnici objavio pomalo senzacionalistički naslov "Može li Google pobijediti smrt?" koji je privukao pažnju medija diljem svijeta.

No, o čemu je riječ?

Riječ je o Googleovom "startupu" naziva "Calico", a radi se o tvrtki fokusiranoj na zdravstvo, s posebnim naglaskom na istraživanju vezanom za proces starenja. Nezavisnu će tvrtku voditi Arthur D. Levinson, bivši direktor Genentecha, koji će ujedno biti i jedan od investitora.

"Vjerujem da možemo poboljšati živote milijuna ljudi"

"Bolest i starenje utječu na sve naše obitelji. Uz dugoročne planove vezane za zdravstvo i biotehnologiju, vjerujem da možemo poboljšati živote milijuna ljudi diljem svijeta. Nemoguće je na ovoj poziciji zamisliti osobu bolju od Arthura, jednog od vodećih znanstvenika i poduzetnika naše generacije", rekao je Larry Page, čelni čovjek Googlea, najavljujući novi poslovni pothvat.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Svoj sam život posvetio znanosti i tehnologiji, a moj je cilj uvijek bio poboljšati zdravlje ljudi. Larry me inspirirao i neopisivo sam uzbuđen zbog onoga što je pred nama", rekao je biokemičar Levinson koji se nalazi i u upravnom odboru Applea.

Rezultati za 10 do 20 godina

Ipak, oni upoznati s Googleovim potezima vezanim za zdravstvo, prisjećaju se propalog projekta Google Health. No, iz Googlea poručuju kako se ovog puta radi o nečem potpuno drukčijem.

"Ponekad je potrebno 10 ili 20 godina kako bi ideje postale stvarnost, a zdravstvena industrija svakako spada u tu kategoriju. Trebali bismo se koncentrirati samo na stvari koje su izuzetno važne tako da za 10 ili 20 godina imamo riješene probleme", dodao je Page.

No, mnogi postavljaju pitanje zašto bi tvrtka kao Google počela ulagati u ovakve projekte, a novinari Timea dali su odgovor drugim pitanjem: "Ako oni to ne učine, tko će?"

"Page je nevjerojatno ambiciozan, nestrpljiv i sklon ovakvim poslovnim potezima", pišu Harry McCracken i Lev Grossman iz Timea i nastavljaju: "The American Academy of Anti-Aging Medicine postoji od 1992., ali njihova su se istraživanja pokazala sporima i ne daju rezultate. Tehnofili vjeruju kako i medicina polagano postaje znanost bazirana na razmjeni informacija, a nitko nema financijskih sredstava i iskustva s velikom količinom podataka kao Google".

No, još smo godinama udaljeni od prvih rezultata, a ne preostaje nam ništa drugo nego strpiti se desetljeće ili dva i vidjeti kako će se ovaj projekt razvijati.   

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara