HTZ spotom želi dokazati da je Hrvatska puna života: "Jeste li spremni prepustiti se?"
Screenshot: YouTube
HRVATSKA turistička zajednica nastavlja s promidžbom naše zemlje kao zanimljive turističke destinacije pa je objavila novi spot "Visit Croatia", kojim poziva strane turiste da posjete našu zemlju. U spotu se naglasak stavlja na more, prirodne ljepote, ali i arhitekturu naše zemlje.
"Koliko je duboka vaša ljubav prema prirodi? Jeste li ikad zalutali na stare ulice? Jeste li spremni prepustiti se?", pitanja su koja HTZ postavlja potencijalnim posjetiteljima.
Podsjetimo, HTZ je u veljači predstavio novi slogan koji bi trebao motivirati turiste da navale u Hrvatsku, a koji glasi "Croatia. Full of life." ("Hrvatska. Puna života."). Ovaj spot samo je nastavak nastojanja da se našu zemlju prikaže upravo takvom, punom života.
Iako su nadležni istaknuli da su sloganom istaknuti emocionalni benefiti naše zemlje, brzo nakon objave naišao je na val neodobravanja, posebice na društvenim mrežama.
U ožujku je Ministarstvo turizma objavilo međunarodni natječaj za ponude za pružanje usluge kreiranja vizualnog identiteta hrvatskog turizma, koji treba biti "usklađen s novim krovnim komunikacijskim konceptom i sloganom". Međunarodni natječaj HTZ je objavio na svojim web stranicama na hrvatskom i engleskom jeziku, obraćajući se istodobno i domaćim i stranim marketinškim, brend i drugim profesionalnim tvrtkama i agencijama koje se bave izradom vizualnih identiteta. Natječaj je trenutno u svojoj drugoj fazi, u kojoj odabranih pet ponuditelja do 30. travnja trebati dostaviti cjelovitu ponudu za taj posao.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati