Je li slogan "Hrvatska - puna života" zaista toliko loš?

Je li slogan "Hrvatska - puna života" zaista toliko loš?

Foto: HTZ

HRVATSKA turistička zajednica je kao i mnogo puta dosad jednostavno "oduševila" novim potezom.

Slogan "Hrvatska - puna života" i dodatak "ne ispunjavajte život danima već dane životom" (koji kao da su birali fanovi Paola Coelha), izazvao je val negativnih reakcija na društvenim mrežama, a vječno nezadovoljni Hrvati teško se mogu pomiriti s ovom drskom laži iako valja biti realan i pomiriti se s činjenicom da istinom nikog nećemo privući.

"Hrvatska - puna lopova" ili "Hrvatska - puna potencijala, ali..." definitno nas neće staviti na vrh liste, ali kao i nebrojeno puta do sad, oslonit ćemo se na staru dobru inerciju i pustiti da se situacija odvija bez intervencije "slogandžija".

I dok se jedni pitaju što ovom umotvorinom poručujemo, druge zabavlja računica da je nekom plaćeno 125 tisuća kuna po znaku (20 slova). Naravno, još uvijek ne znamo koliko je slogan zapravo plaćen već samo da je u ovaj projekt uloženo 2,5 milijuna kuna, a konačni rezultat daleko je od zadovoljavajućeg.

U svakom slučaju, zaključak je - moglo je bolje.

Međutim, valja proučiti i slogane drugih zemalja i prosuditi jesmo li stvarno najgori (ili je Mađarska gora).

Guardian je još prije dvije godine sastavio listu najboljih i najgorih slogana (Hrvatska tada nije uključena u izbor) koje su podijelili u nekoliko kategorija, a upravo bi nam ova lista mogla pomoći da vidimo i usporedimo kako stojimo.

Seksualne aluzije:

Fidži: Fiji Me (Fiji, nova riječ za "razmaziti")
Latvija: Best enjoyed slowly (najbolje je u njoj uživati polako)
Slovenija: I feel sLOVEnia
Nepal: Naturally Nepal – Once is not enough (jednom nije dovoljno)
Izrael: Size doesn't matter (veličina nije bitna)
Indonezija: Admit It You Love It (priznajte da je obožavate)

Taktilni:

Litva: See It! Feel It! Love It! (vidite je, osjetite je, volite je)
Angila: Feeling is Believing (osjećati je vjerovati)
Paragvaj: You have to feel it (morate je osjetiti)

Oni koji djeluju kao da su izvučeni iz Google Translatea:

Grčka: You in Greece (novi slogan je "vječni klasik")
Grenada: Live the Rhythms of Spice 
Slovačka: Little big country (mala velika zemlja)
Južna Afrika: Inspiring new ways
Urugvaj: Uruguay natural
Srbija: Life in the Rhythm of the Heartbeat (život u ritmu otkucaja srca)

Uznemirujući:

Panama: It stays in you (ostaje u vama)

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Kolumbija: The only risk is wanting to stay (jedini je rizik poželjeti ostati)
Maroko: The country that travels within you (zemlja koja putuje unutar vas)

Previše uzbuđene:

Australija: There's nothing like Australia (ne postoji ništa poput Australije)
Indija: Incredible !ndia (nevjerojatna !ndija)
Brazil: Brazil Sensational! (Brazil, senzacionalan)
Španjolska: Smile! You are in Spain! (Nasmiješite se! U Španjolskoj ste!)
Edinburgh: Incredinburgh

Čudne:

Irska: Jump into Ireland (uskočite u Irsku)
Bangladeš: Visit Bangladesh before tourists come (posjetite Bangladeš prije nego dođu turisti)
Dumfries and Galloway: A touch of the exotic (dodir egzotičnog)

Epske:

Crna Gora: Wild Beauty (divlja ljepota)
Svazi: A Royal Experience (kraljevsko iskustvo)
Egipat: Where it all begins (gdje sve počinje)

Jednostavno:

Njemačka: The travel destination (destinacija puta)
Mađarska: Go to Hungary (idite u Mađarsku)
Dubai: Definitely Dubai (definitivno Dubai)
Fargo, Sjeverna Dakota: Always Warm (uvijek je toplo)

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara