Kad seksizam prodaje proizvod: Ovako su žene bile obezvređivane u reklamama ´50-ih godina

Kad seksizam prodaje proizvod: Ovako su žene bile obezvređivane u reklamama ´50-ih godina

Foto: Businesspundit.com

BILO je to vrijeme prije seksualne revolucije, vrijeme u kojem seksizam ne samo da nije bio zabranjivan, već i potican, a pravi duh tog perioda ogleda se u reklamama za brojne proizvode.

Ima tu svega, od prenaglašenih neprirodnih grudi (to nam ni danas nije strano) do reklama koje većinom aludiraju na činjenicu da su žene sretne samo s kućanskim aparatima kao poklonima jer im je, pogađate, to i jedini smisao: da kuhaju i spremaju. Doduše, ima i onih koje je teško nadmašiti jer krilaticom kampanje jasno daju do znanja što misle: takva je primjerice reklama za pulovere Drummond gdje na vrhu stoji rečenica: "Muškarci su bolji od žena!".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tvrtka Schlitz, primjerice, smatrala je da ne postoji ništa stresnije u životu žene nego kad joj ne uspije večera za ljubljenog supruga te će ona zato sigurno briznuti u plač, ali ""najdraža" nam je ipak ona na kojoj je već i sama fotografija dovoljno eksplicitna: reklama za hlače Dacron Leggs gdje u sitnom tisku između ostalog stoji tekst: "Nakon samo jednog pogleda na 'Leggsice' ona je bila spremna da gazi po njoj".

Deset najgorih seksističkih reklama iz '50-ih provjerite u galeriji.
 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara