Kad točno postajemo prestari za novu glazbu?
Foto: Press
NOVA studija pokazala je da 33-godišnjaci i oni stariji "više ne slušaju novu glazbu".
Naravno, ovom istraživanju valja pristupiti s malom rezervom jer nastalo je na temelju podataka prikupljenih na Spotifyju i objavljeno je na blogu čovjeka koji je radi za Spotify, a zaključak je da oni stariji od 33 godine više ne otkrivaju nove izvođače.
Istraživanje tako pokazuje da se glazbeni ukus počinje razvijati oko 25. i doseže "zrelost" sredinom tridesetih.
Tinejdžeri su pak ograničeni na ono što se trenutno nalazi na vrhu Billboardove ljestvice, a nakon što zagaze u dvadesete njihov se glazbeni ukus počinje razvijati i budi se interes za novim i zanimljivim izvođačima.
"Dva faktora utječu na ovu tranziciju. Prvo, slušatelji otkrivaju manje poznate glazbene žanrove i izvođače koje nisu imali prilike čuti na radiju. Drugo, vraćaju se glazbi koju su slušali tijekom odrastanja i koja više nije popularan", piše u studiji.
U studiji se još navodi i da roditelji novu glazbu prestaju slušati ranije od svojih vršnjaka.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
VIDEO Koje kolače spremati za Božić? Ovih pet fit verzija oduševit će vaše bližnje
Stiže fiskalizacija 2.0: Poduzetnici paničare zbog e-računa, evo što trebate znati
Posao od 3 minute koštat će vas 50 eura. Pogledajte nevjerojatne cijene majstora
Briga o sebi nije sebičnost: zašto je važno staviti sebe na prvo mjesto
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
VIDEO Koje kolače spremati za Božić? Ovih pet fit verzija oduševit će vaše bližnje
Stiže fiskalizacija 2.0: Poduzetnici paničare zbog e-računa, evo što trebate znati
Posao od 3 minute koštat će vas 50 eura. Pogledajte nevjerojatne cijene majstora