Lansirana kampanja na društvenoj mreži: Akcija protiv referenduma širi se Facebookom

Lansirana kampanja na društvenoj mreži: Akcija protiv referenduma širi se Facebookom

Screenshot: Twibbon

KAKO se približava datum spornog referenduma o braku, tako rastu i tenzije među stranama suprotnog mišljenja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Referendum koji će održati 1. prosinca izazvao je podijelu građana Republike Hrvatske na one koji su za uvođenje definicije braka kao životne zajednice muškarca i žene te one koji su protiv.

Ovi potonji lansirali su kampanju "Ja glasam protiv" u obliku prosvjeda profilnim fotografijama na Twitteru i Facebooku dodavši svojim slikama crvenu etiketu "PROTIV" pomoću aplikacije Twibbon. Otkad je kampanja pokrenuta, dvije i pol tisuće korisnika ju je lajkalo, a već ih je preko 1600 preuzelo crvenu etiketu na svojoj profilnoj fotki.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara