Najbizarnije japanske reklame: "Natripani" glumci, samuraji i mali majmun
Foto: Screenshot
JAPAN! Zemlja izlazećeg sunca, specijaliteta od sirove ribe, napredne tehnologije i bizarne pornografije. Bizarnost je jako često sinonim za Japan, jedna od disciplina u kojoj su Japanci najbizarniji jest reklamna industrija. Predstavljamo neke od najboljih reklama koje je popularni Nippon proizveo u zadnjih par desetljeća.
Klasik: reklama za Sony Walkman
Sony je definitvno japanski brand, a da nije Sonyja, ne bi bilo ni walkmana, dalje ne bio bilo ni discmana, MP3 playera... Ne bi bilo ni ove zabavne reklame iz 1988. sa malim majmunom. Mali majmun, jeeej!
Samuraj protiv žohara
Sprej protiv žohara? Da, definitivno. Ipak, sam sprej nije dovoljan, potreban je samuraj za aplikaciju istoga.
Japansko mlijeko
'Mlijeko je zdravo i pomaže rastu', govorila je davno jedna reklama na našoj televiziji, a da u tu formulu vjeruju i Japanci, vidimo iz priložene reklame za mlijeko. Doista, stvari rastu.
Ženski Ronald McDonald
Klauni su seksi. Ok, nisu, i zahvaljujući Stephenu Kingu, ušli su mnogima u noćne more. Jedan od najpopularnijih klauna je Ronald McDonald, odnosno maskota McDonald'sa. Ova reklama ga predstavlja u ženskoj verziji. Možda treba biti erotično, ali definitivno je zbunjujuće.
Japan voli američke zvijezde
Da, nakon Drugog svjetskog rata i dvije nuklearne bombe, američki utjecaj na Japan znatno se povećao, na dobrobit obiju strana. Japanci su postali majstori bejzbola, a Amerika je zauzvrat dobila tonu tehnologije za korištenje i komercijalizaciju. Kao što je to predstavio Bill Murray u filmu Izgubljeni u prevodu, Japanci često zovu američke glumce da im sa masnu svotu novca glume u reklama. Pogledajmo kako je to odradio naturalizirani Amerikanac Arnold Schwarzenegger...
Nisu zvali samo Amerikance, provjerite ovu reklamu za Canon T50 iz 1984., u kojoj glavne uluge imaju djevojke iz britanskog girl banda Bananarama.
Evo jedna krajne suluda reklama, zabranjena na televiziji.
Idemo malo svježije, evo jedne krajnje "natripane" i neshvatljive reklame sa stranice WTFJapanSeriusly.
Puding, plesanje i osmijeh – zar čovjeku treba više od toga?
Evo jedna sa dozom komedije, i nogometa.
I za kraj, jedna reklama za proizvod koji pomaže muškarcima u jednom od najosnovnijih mogućih problema.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati