Novi Windows Office prilagođen je ekranima na dodir, a ima i društvenu mrežu za poduzetnike
Foto: Screenshot
POČETKOM ovog tjedna Microsoft je predstavio novu verziju Officea koji je stvoren upravo za Windows 8. Novi Office predstavio je direktor Microsofta, Steve Ballmer. Istaknuo je kako nova verzija ima intuitivan dizajn te je prilagođen radu na ekranima osjetljivim na dodir što uključuje i tablete. Osim toga, radi i sa stylusom te mišem i tipkovnicom. Prvo izdanje bit će dostupno na jesen, dolazi u tri verzije, a customer preview već je dostupan na office.com/preview.
Po prvi puta novi Office ima i nove aplikacije
Osim toga, nova inačica po prvi puta donosi i nove aplikacije. Riječ je o One Note i Lync aplikacijama. "Novi sustav uključuje Windows RT. Office Home i Student 2013 RT, koji sadrže nove verzije aplikacija Word, Excel, PowerPoint i OneNote, a sve one su uključene na ARM-arhitekturi za Windows 8 uređaje, uključujući Microsoft Surface", pojašnjavaju.
Office pohranjuje dokumente u SkyDriveu pa su na taj način svi folderi korisnicima dostupni s bilo kojeg uređaja
Još jedna bitna novost u Officeu je to što se nalazi u cloudu. Naime, Office pohranjuje dokumente u SkyDriveu pa su na taj način svi folderi korisnicima dostupni s bilo kojeg uređaja s kojeg se povezuju na Cloud. Naravno, moguće je raditi i offline, a u tom slučaju se pri prvom povezivanju novi i stari podaci sinkroniziraju.
"Office na pretplatu, možete mu pristupiti i kad niste kraj svog računala i to putem interneta na svim uređajima koji imaju Windows. Pretplatnici dobivaju automatsku nadogradnju sustava i dodatnih usluga u Cloudu. Osim toga svi korisnici svakog mjeseca dobivaju i 'bonuse' poput 60 minuta besplatnih međunarodnih poziva putem Skypea jer novi Office dolazi upravo sa Skypeom", objasnio je na predstavljanju Ballmer.
Office se prilagodio trendovima, Yammer je društvena platforma za poslovne subjekte
Osim novih aplikacija za lakši rad, Office je unio i neke promjene te se prilagodio tržištu i trendovima - postao je društven. Naime, Yammer je privatna društvena mreža za sve tvrtke te donosi mogućnost integracije SharePointa i Microsoft Dynamicsa. Sadrži "Activity Feed" na kojem poslovni subjekti mogu ostavljati poruke i fotografije te na taj način svoje kolege obavještavati o novitetima. Osim Yammera, posjeduje i People Card koji omogućava pregled kontakata, napredna verzija adresara koja se redovito "Updatea" informacijama s korisnikovog Facebooka i LinkedIna.
Osim toga, Windows je poboljšao i usluge standardnih programa - Worda, Excela, PowerPointa, OneNotea, Outlooka te Publishera i Accessa. Oni su sad prilagođeni korištenju na stylusom ili na ekranima na dodir.
Tri verzije koje stižu na jesen podijeljene su po korisničkim potrebama - za privatne korisnike, male i srednje poduzetnike te za velike poslovne korisnike.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati