Nutricionisti otkrivaju što bi naručili da baš moraju jesti u McDonald´su

Nutricionisti otkrivaju što bi naručili da baš moraju jesti u McDonald´su

Foto: McDonald's Hrvatska

LJUDI koji promoviraju zdravu prehranu nisu ljudi koje biste očekivali u McDonald'su.

Ali, što bi jeli u restoranu najpoznatijeg lanca brze hrane da ih okolnosti na to prisile? Na to je odgovor dobila ekipa Huffington Posta koja je pred nekoliko nutricionista postavila sljedeći scenarij: pred vama je duga vožnja, na cesti pred vama je apsolutna pustoš, a vaš želudac proizvodi zvukove glasnije od radija.

Pojeli ste sve zdrave grickalice koje ste imali sa sobom, a na vidiku nema restorana. Sve dok...se pred vama ne pojave slavni zlatni lukovi, tjerajući vas na odluku: stat ćete i nešto pojesti u McDonald'su.

Evo što bi u takvim situacijama naručili oni koji inače od brze hrane bježe kao od kuge.

"Ako baš morate pojesti nešto 'tradicionalnije' u McD-ju, ja bih preporučila običan burger. Krumpiriće zamijenite salatom s dresingom od octa i s malo masnoća".

"Ja bih izabrala McWrap s grilanom piletinom s ljutim umakom. To nema baš najmanje kalorija na meniju, ali ako već moram jesti u McDonald'su, ne želim nešto pojesti i onda brzo ponovo biti gladna. Dodala bih i neko voće i salatu da pokušam izbalansirati obrok".

"Ako je vrijeme ručka, odabrala bih dječji obrok. Četiri McNuggeta, male krumpiriće, jabuke i jogurt. To sve skupa ima manje od 500 kalorija. Budući da su male porcije, to je taman kalorija za mene. Osim toga, riješiš dnevni unos voća i mliječnog".

"Odabrala bih salatu bez piletine (vegetarijanka sam), srednju kavu s mlijekom i mandarine. Sve to imalo bi 350 kalorija, 70g masnoća, 55g ugljikohidrata, 8g vlakana, 35g šećera i 21g proteina. To bi bilo u redu i nešto u čemu bih čak uživala".

"Naručila bih svježi vrući pomfrit i mali čokoladni shake. Zašto? Ako sam pregladnjela, treba mi 'brza energija' koju ću dobiti iz ugljikohidrata, ali i zato što...volim pomfrit i shakeove. Ne bih se u tom trenutku brinula oko zdravlja, radije ću zdrav obrok imati kasnije, a u tom trenutku nešto brzo i u čemu ću uživati".

"Salata jednostavno ne bi bila dovoljna. Pa bih, ako sam pregladnio, odabrao McWrap s grilanom piletinom. 500 kalorija je razumna količina za obrok i ovaj se čini prilično uravnotežen, s otprilike 40 posto kalorija iz ugljikohidrata, 24 posto iz proteina i 33 posto iz masti. Osim toga, ima tu dovoljno povrća, otprilike pet grama vlakana. Za brzu hranu to je zapravo prilično dobro. Najveći problem bilo bi odoljeti krumpirićima!".

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
;
Učitavanje komentara