Odlična podvala: Uvjerili kandidate za posao da je započeo smak svijeta

Screenshot: YouTube

TVRTKA LG u novoj reklami ponovno se odlučila za skrivenu kameru. Nakon podvale u liftu, na red je došao smak svijeta.

Ideja je bila zamijeniti prozor s njihovim televizorom visoke rezolucije na kojem se prikazivala snimka grada. Kandidati za posao mirno su sjedili i odgovarali na pitanja, a u jednom trenutku soba se počinje tresti i započinje "katastrofa".

Grad nestaje u plamenu, a reakcije kandidata su neprocjenjive.

Video je objavljen na YouTube stranici tvrtke, a u samo nekoliko dana skupila je oko milijun i pol gledanja i tisuće dijeljenja.

Naravno, postoje i oni koji smatraju da su kandidati u reklami obični glumci, ali kao što je to bio slučaj s podvalom u liftu (koja je skupila preko 20 milijuna gledanja), i u ovom slučaju možemo očekivati veliku popularnost.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara