Oglašavanje u finalu "Breaking Bada" nije bilo jeftino

Foto: Press

OVE NEDJELJE navečer emitirana je posljednja epizoda serije "Breaking Bad", što znači da je početak tjedna za fanove tužniji nego inače.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
A velika popularnost (odnosno gledanost) prouzročila je visoke cijene reklama: prema pisanju AdAgea AMC je za 30 sekundi oglašivačkog prostora za vrijeme nedjeljnog finala naplaćivao i do 400.000 dolara. Glasnogovornici su odbili New York Timesu komentirati cijenu oglasa, a cijene su se u dosadašnjim epizodama kretale od 130 do 140 tisuća dolara za 30 sekundi. Iznosom dosegnutim u finalu serija se izjednačila s iznimno popularnim američkim emisijama, showom "American Idol" i serijom "Moderna obitelj".

Premijeru "Breaking Bada" 2008. godine gledalo je 1,2 milijuna ljudi, a publika je do danas narasla na 6,6 milijuna. Business Insider usto ističe i da serija, odnosno njezina publika, još uvijek nije na svom vrhuncu, za razliku od drugih popularnih serija kao što su "Zapadno krilo", "Sopranos" ili "Žica", čija je brojka kad je u pitanju publika bila na vrhuncu prije emitiranja finalnih epizoda.
 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara