Oni otkrivaju kako doista izgledaju destinacije za odmor iz snova

Oni otkrivaju kako doista izgledaju destinacije za odmor iz snova

Screenshot: Oyster

IAKO u brojnim hotelskim i drugim brošurama mnoge destinacije izgledaju kao pravi raj na Zemlji, to često nije slučaj.

Nesnosne gužve na odmoru i smještaj koji nije onakav kakav vam je na prvu predstavljen, samo su neke od noćnih mora s kojima se često susreću mnogi.

Internetski turistički vodič Oyster.com bavi se prikupljanjem pravih fotki brojnih svjetskih destinacija i luksuznih hotela, pružajući tako svojim korisnicima realističan uvid u to kako doista izgledaju popularni resorti i odredišta koja žele posjetiti.

Primjerice, resort Gran Bahia Principe Punta u Dominikanskoj Republici u svojoj brošuri postavio je mladi par koji šeta rajskom pješčanom plažom. No, u stvarnosti je rajska plaža cjelodnevno zatrpana turistima te se čini kako je prava sreća naći slobodnu ležaljku.

Hotel La Mariposa u Kostariki u svojim brošurama prikazuje sobu koja ima velike prozore koji pružaju predivni pogled na Tihi ocean. Kada uđete u sobu koja spada u tip one koja je predstavljena u brošuri, shvatite da joj nedostaje ono najbitnije - dva velika prozora s božanskim pogledom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hotel Aqua u Miamiju u brošuri je koristio muškog modela koji na fotki drži dasku za surfanje i pritom izlazi iz bazena koji se na prvu čini mnogo veći. Stvarna slika prikazuje skromni bazenčić, nešto veći od daske za surfanje.

Resort Riu Palace Punta Cane u Dominikanskoj Republici u svoju ponudu uključio je i organizaciju vjenčanja na plaži koja izgledaju posve intimna i romantična.

No, stvarne fotke pokazuju kako romantiku zapravo uništava nedostatak intimnosti. Dok par razmjenjuje zavjete, moguće je vidjeti hrpu polugolih znatiželjnika koji očigledno bulje u njih.

Manipulacije fotkama uključuju i atraktivne ženske modele koji uljepšavaju sveukupni dojam.
Klub Riu Negril u Jamajci poveo se za tim primjerom pa je u prvi plan stavio ljepoticu koja gleda prema klubu i pritom odvraća pažnju.

Luksuzni hoteli, kao Ritz Carlton u Los Angelesu, Trump Soho u New Yorku i Hyatt Regency Washington koriste Photoshop kako bi povećali bazene, maknuli neugledne prometne znakove
koji štete vanjskom izgledu hotela ili samo snimaju fotke tako da ne možete procijeniti stvarnu veličinu smještaja.

Fotografije možete pogledati OVDJE.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara