Ovaj put još dramatičnije: Stigao nastavak reklame koja je prošle godine postala golemi hit
Screenshot: YouTube
BELGIJSKA televizijska postaja TNT Benelux prošlog je travnja objavila reklamu koja je šokirala prolaznike na glavnom trgu malog flamanskog grada i oduševila gledatelje diljem svijeta, prikupivši više od 42 milijuna pogleda na YouTubeu.
Tad su to napravili postavivši nasred trga gumb s oznakom "Pritisni za dramu" i čekali da se netko od prolaznika na to odvaži, a potom sve i snimili. Ovaj put napravili su nešto slično kako bi pokrenuli svoju podružnicu u Nizozemskoj, a kako izgleda "Dramatično iznenađenje jednog vrlo hladnog dana", pogledajte u videu.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati