Ovi psihološki trikovi u reklamama djeluju na vas, a niste toga ni svjesni
Screenshot: Business Insider
NIJE tajna da marketinški stručnjaci u reklamama koriste niz trikova kako bi privukli pažnju gledatelja na njihov proizvod.
Stoga već smo spremni na oglašivače koji nas na sve moguće načine žele uvjeriti da je njihov proizvod ono što nam treba.
Međutim, postoje i trikovi kojih najvjerojatnije niste bili svjesni, a riječ je o gotovo zanemarivim detaljima na koje ne obraćate pozornost ili ih pak smatrate potpuno nevažnim.
No, oglašivači se ne bi složili s vama, a oni itekako paze na ruku koja drži proizvod, boje, položaj teksta, font ili oči modela.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati